بیوگرافی و عکس های بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و مدل استرم انگلیس

0

بیوگرافی و عکس های بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و مدل استرم انگلیس

بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و موتورکراس و اولین زن موتورسوار حرفه ای ایرانی است. در ادامه زندگینامه و بیوگرافی بهناز شفیعی و همسرش و زندگی شخصی و حرفه ای و عکس های جنجالی و سوابق و پیج اینستاگرام و گفتگوها و ماجرای قرارداد با کمپانی استرم انگلیس را در این صفحه میخوانید

بیوگرافی بهناز شفیعی موتورسوار و مدل استرم انگلیس و همسرش + خانواده و اینستاگرام

بیوگرافی بهناز شفیعی موتورسوار

بهناز شفیعی (Behnaz Shafiei‎)، متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۸، نورآباد، دارای مدرک تحصیلی در رشته حسابداری است، او اولین زن ایرانی موتورسوار حرفه ای و قهرمان موتور ریس و موتور کراس است. او به عنوان یکی از هشت زن قدرتمند جهان در عرصه ورزش در سال ۲۰۱۵ معرفی شده و همچنین در فستیوال جهانی ایتالیا به عنوان یکی از پنج بایکر نمونه زن جهان شناخته شد.

خانواده و زندگی شخصی

بهناز شفیعی، متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۸ در کرج است. دو خواهر و دو برادر دارد که خودش فرزند آخر هست. هیچ کدام از اعضای خانواده اش در این زمینه فعالیت ندارند و فقط یکی از خواهرانش به موتور سواری علاقه دارد، اما دوست ندارد خودش راکب باشد.

بیوگرافی و عکس های بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و مدل استرم انگلیس

سوابق ورزشی و فعالیت ها

در سال ۱۳۸۳ زمانی‌که او به همراه خانواده‌اش به شهر زنجان سفر کرده بود، او زنی را دید که در حال موتور سواری است. بهناز پس از دیدن این صحنه به موتور سواری علاقه‌مند شد و برای اولین بار در سن ۱۵ سالگی موتورسواری را آغاز کرد. او اولین موتورش آپاچی ۱۸۰ سی سی را در سن ۲۲ سالگی خرید و در خیابان‌ها مشغول به تمرین شد.

شغل

وی قبل از ورود به موتورسواری به شغل مدیر مالی یک شرکت بازرگانی مشغول بود که به دلیل علاقه به این رشته ورزشی، شغل خود را رها کرد و به موتورسواری حرفه‌ای پرداخت.

عکس بهناز شفیعی و مادرش

عکس بهناز شفیعی و مادرش

همسر بهناز شفیعی موتورسوار کیست

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و همسری ندارد

ورود به رشته کراس

در سال ۱۳۹۲ با رشته کراس آشنا شد و به صورت حرفه‌ای به رشته موتور کراس و ریس پرداخت. اولین موتور کراس وی yzf 250 cc بود. او در تابستان ۹۴ به عنوان اولین و تنها زن موتورسوار، توانست مجوز ورود به پیست استاندارد آزادی را به همراه آقایان دریافت کند.

دارنده تنها گواهینامه موتورسواری حرفه‌ای زنان

او در سال ۱۳۹۴ با شرکت در دوره‌های حرفه‌ای موتور ریس به همرها مردان توانست تنها گواهینامه موتورسواری حرفه‌ای موتورسواری بانوان را از فدراسیون ایران دریافت کند.

همسر بهناز شفیعی موتورسوار کیست

سوابق بهناز شفیعی موتورسوار و قهرمان موتور ریس

در سال ۱۳۹۵ به عنوان کمیته موتور ریس بانوان استان البرز اولین مسابقه رسمی موتور ریس بانوان را برگزار کرد و در آن مسابقه مقام قهرمانی را کسب کرد.

حمل مشعل المپیک زمستانه ۲۰۱۸

وی با اسپانسرینگ شرکت سامسونگ به همراه بهرام رادان، مشعل المپیک زمستانه ۲۰۱۸ پیونک چانک کره جنوبی را با شعار من ایران را دوست دارم و برابری زنان و مردان و صلح در دنیا حمل کرد.

حواشی بدلکاری فیلم آذر نیکی کریمی

بهناز شفیعی موتورسوار در فیلم آذر مربی آموزش موتورسواری نیکی کریمی و بدلکار او بود و حواشی و جنجال زیادی برای عدم پرداخت دستمزد او و ذکر نشدن نام او به عنوان بدلکار فیلم برایش رخ داد.

همچنین ببینید: ماجرای درگیری بهناز شفیعی بدلکار فیلم آذر با نیکی کریمی

همچنین ببینید: بیوگرافی لاله صدیق قهرمان رالی و همسرش + زندگینامه و افتخارات

قرارداد بهناز شفیعی با کمپانی استرم انگلیس

قرارداد بهناز شفیعی با کمپانی استرم انگلیس

بهناز شفیعی معروف ترین قهرمان موتوریس ایران، در سال ۲۰۲۱ با کمپانی مدلینگ انگلیس قرارداد بست که یک اتفاق تازه برای زن ورزشکار ایرانی که چالش تازه ای برای او محسوب می‌شود.

حضور در رالی ایرانی ۲

او بعد از فیلم آذر در مسابقه رالی ایرانی ۲ به کارگردانی آرش معیریان، تهیه کنندگی سعید ابوطالب در نمایش خانگی در کنار بازیگران و چهره های معروفی چون: کامبیز دیرباز، کامران تفتی، نیوشا ضیغمی، ترلان پروانه، سیاوش خیرابی، نیما شاهرخ‌شاهی، امیرعباس گلاب، متین ستوده، سمیرا حسینی، فردین ناجی و … حضور داشت.

سوابق و زندگینامه بهناز شفیعی دختر موتورسوار

دنیای مربیگری

به احتمال فراوان اواخر دی یک دوره کلاس مربیگری و بازآموزی برای بانوان موتورسوار برگزار می‌شود تا به آن‌ها گواهینامه بدهند. من پیش از این دوره‌های عملی و تئوری را گذرانده‌ام و فقط در کلاس بازآموزی شرکت می‌کنم

همنام همسر ناصر حجازی

دختر موتورسواری ایرانی درباره هم نام بودن با بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران و استقلال گفت: خوشحالم همنام همسر مرحوم ناصر حجازی هستم.

اینستاگرام بهناز شفیعی موتورسوار

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی behnaz_shafiei فعال است که میتوانید مشاهده کنید.

عکس های شخصی و جدید بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس

دانلود عکس های جذاب و جنجالی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس

 

نظرات