اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لاله + خلاصه داستان

0

“لاله″، فیلم ایرانی به کارگردانی اسدالله نیک نزاد و به تهیه کنندگی پروانه پرتو است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر بیوگرافی و درام ساخته شده است. فیلم لاله که ده سال از ساختش می گذرد، حالا در لیست اکران نوروزی ۱۴۰۰ قرار گرفته است. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لاله + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

فیلم “لاله” روایتگر ماجرای های زندگی “لاله صدیق”، قهرمان اتومبیل‌رانی ایران است و چالش‌ها و مشکلاتی که این راننده حرفه ای با آن مواجه بوده را به تصویر کشیده‌است. گفتنی است ساخت این فیلم طی چند سال گذشته با حاشیه‌های بسیاری برای دولت محمود احمدی‌نژاد و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی همراه بوده‌است.

خلاصه داستان فیلم لاله

لاله متولد سال ۱۳۵۵ در تهران و نخستین فرزند یک خانواده ۶ نفری است. او نخستین زن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که در یکی از رشته‌های ورزشی اتومبیل‌رانی به رقابت با مردان پرداخته‌است. وی همچنین به عنوان مسئول آموزش بخش بانوان فدراسیون اتومبیل‌رانی ایران، مشغول به فعالیت است.

 

اسامی بازیگران فیلم لاله به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم لاله به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: اسدالله نیک‌نژاد، تهیه کنندگان: پروانه پرتو، تورج منصوری، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: احسان بیرق‌دار، طراح صحنه: ایرج رامین‌فر، طراح لباس: بهزاد آدینه، طراح چهره‌پردازی: اکرم نویدی، دانیال حقیقت، صداگذاری و میکس: احسان خانزادی، عرفان یزدی، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، مدیر تبلیغات: محمد موحد نیا، پخش: فیلمیران، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

نظرات