ماجرای دوستی و دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس + فیلم

0

ماجرای دوستی و دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس + فیلم

علت قرار ملاقات و دیدار و دور دور محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس فوتبالیست برزیلی با لامبورگینی و ماجرای دوستی و علت دیدار گلزار و روبرتو کارلوس در فروردین ۱۴۰۰ چیست که در ادامه بطور کامل بخوانید.

ماجرای دوستی و دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس + فیلم دور دور گلزار و ربرتو کارلوس

فیلم دور دور گلزار و ربرتو کارلوس با لامبورگینی

محمدرضا گلزار در پیج اینستاگرامش عکسی از خودش در کنار روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال بزریل منتاشر کرده که باعث شده تا طرفدالان هر دو چهره سرشناس سینما و فوتبال کنجکاو شوند که علت این سفر و ملاقات چیست.

از طرف دیگر روبرتو کارلوس بازیکن مشهور برزیل نیز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تصویری را منتشر کرده که در آن محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی در کنار کارلوس اسطوره فوتبال برزیل و رئال قرار دارد.

گلزار امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ استوری والیبال بازی کردن با روبرتو کارلوس را در پیج اینستاگرامش گذاشته و روز گذشته نیز دور دور خود را با خودروی فوق لاکچری و گران قیمت لامبورگینی با رانندگی خودش به اشتراک گذاشت.

گفتنی است که ربرتو کارلوس، اسطوره و بازیکن سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان سفیر بین المللی باشگاه رئال مادرید هم فعالیت می‌کند، به تازگی به محمدرضا گلزار، هنرپیشه مطرح ایرانی دیداری داشته است.

ماجرای دوستی و دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس + فیلم دور دور گلزار و ربرتو کارلوس

عکس ها و فیلم های دیدار این نفر نشان از صمیمت بینشان دارد و حال باید پرسید دوستی آنها از کجا شروع شده و از کی با هم اینگونه صمیمی شدند

به نظر می‌رسد که گلزار و روبرتو کارلوس دوستانی صمیمی با یکدیگر هستند چرا که آن‌ها با هم سوار یک ماشین لامبورگینی شدند و روبرتو کارلوس یک پست اینستاگرامی هم در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد که گلزار برای او کامنت گذاشت.

عکس گلزار و اسطوره فوتبال برزیل

در تصاویر و استوری ها و فیلم های کوتاهی که از دیدار محمد رضا گلزار و ربرتو کارلوس منتشر شده است، مشخص است که گلزار با یک خودروی لامبورگینی و در حالی که پشت فرمان نشسته، روبرتو کارلوس را به جایی که محل دیدارشان است می‌برد و پس از آن هر دوی آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند.

ماجرای دوستی و دیدار محمدرضا گلزار و روبرتو کارلوس + فیلم

ربرتو کارلوس یک عکس سلفی را با محمدرضا گلزار که هنرپیشه و مجری مطرح این روز های کشور است، می‌اندازد و آن را در صفحه شخصی اینستاگرامش پست می‌کند و می‌نویسد:” از دیدنت خوشحالم دوست من” و رضا گلزار را هم منشن می‌کند.

محمدرضا گلزار هم در بخش کامنت های این پست در اینستاگرام برای روبرتو کارلوس می‌نویسد:” دوستت دارم رفیق” تا بدین ترتیب مشخص شود که این دو با هم دوستی صمیمانه‌ای دارند

نظرات