بازیگر نقش احمد در سریال همبازی کیست؟ + بیوگرافی

0

پولاد مختاری «بازیگر نقش احمد» در سریال همبازی است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «پولاد مختاری» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش احمد در سریال همبازی کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی پولاد مختاری

پولاد مختاری بازیگر نقش احمد در سریال همبازی کیست

حرف تازه – سریال همبازی (هم بازی) از اسفند ۹۹ آغاز شده و در ایام نوروز ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش احمد نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “پولاد مختاری” و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

پولاد مختاری متولد دهه شصت، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که با بازی در فیلم نوراستنی و سریال خانه امن و سریال هم بازی به شهرت رسید.

بیوگرافی پولاد مختاری بازیگر نقش احمد در سریال همبازی

شروع بازیگری

پولاد مختاری از سال ۸۴ به طور اتفاقی وارد بازیگری شده و با شرکت در کلاس های بازیگری در موسسه کارنامه تکنیک ها و فنون هنرپیشگی را آموخت. و در این راه هدایت هاشمی نقش استاد او را داشته و راهنمای او بوده است.

او ابتدا با تئاتر کار هنری خود را شروع کرده و سابقه یک دهه حضور در عرصه تئاتر را در کارنامه هنری خود دارد، سپس برای اولین بار با بازی در فیلم نوراستنی وارد سینما شد.

از جمله آثار هنری او ایفای نقش در سه تله فیلم و دو سریال و فیلم سینمایی نوراستنی به کارگردانی امید توتونچی و …‌ است.

بازیگر سریال خانه امن

مختاری پیش از این برای اولین بار در سریال خانه امن در نقش مامور امنیتی به کارگردانی احمد معظمی وارد قاب تلویزیون شده و به مخاطبان معرفی شد.

اینستاگرام پولاد مختاری بازیگر سریال هم بازی

بیوگرافی بازیگر نقش احمد در سریال همبازی

پس بازی موفق در سریال خانه امن، بار دیگر با حضور در سریال همبازی در نوروز ۱۴۰۰ در قاب تلویزیون دیده شد. سریال همبازی سریال جدید این بازیکر است که برای دومین بار با تلویزیون همکاری میکند. او نقش احمد کارمند شرکت را بازی میکند که عاشق روشنا با محیا دهقانی است.

نحوه بازیگر شدن

از سال ۸۴ به بازیگری علاقه‌مند شده بازیگری را با شرکت در کلاس‌های کارنامه و در سال ۸۶ آغاز کردم. سپس توسط استادم هدایت هاشمی برای بازی به تئاترهای مختلف معرفی شدم اما به نظرم تئاتر ماندگار نبود و از آنجایی که درپی ثبت لحظه بودم، به علاقه‌ام یعنی بازیگری سینما پرداختم و سه تله فیلم و یک سریال هم بازی کردم که از حضور در آن‌ها پشیمانم..

بازیگر نقش احمد در سریال همبازی کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی پولاد مختاری

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های نیلوفر کوخانی

صفحه اینستاگرام پولاد مختاری

صفحه شخصی این بازیگر با آیدی زیر فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر شخصی و هنری بیشتری از ایشان را در اینستاگرام که جدیدترین عکس های اوست را مشاهده کنید.

pooladmokhtari

گفتنی است که سریال هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته شده و برای اولین بار در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه ۲ در حوالی ساعت ۲۱:۳۰ پخش شد.

از بازیگران این مجموعه تلویزیونی میتوان به علیرضا استادی و امیر کاظمی، شامل دیبا زاهدی در نقش لیلا، حسین مهری در نقش مهران، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی در نقش آوا، محیا دهقانی در نقش روشنا، مریم مومن در نقش، امیر کاظمی در نقش امید، ایمان صفا در نقش اشکان، پادینا کیانی در نقش پری، خیام وقار در نقش محسن،زهره نعیمی در نقش نرگس، محمد حیدری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی و با حضور، آتیلا پسیانی در نقش رضا پدر آوا، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا مادر کامران تفتی و علیرضا اوسیوند ایفای نقش می کنند.

بازیگر نقش احمد در سریال همبازی کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی پولاد مختاری

نظرات