بیوگرافی و علت فوت محمد آقا توحیدی پایه گذار موی تای در ایران

3

بیوگرافی “محمد آقا توحیدی” (محمد توحیدی) بنیانگذار موی تای و همسرش با علت فوت + خانواده و افتخارات و سوابق ورزشی و رزمی و همسر و فرزندان وی و مراسم تشییع و زندگینامه کامل این چهره ورزشی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی محمد آقا توحیدی (محمد توحیدی) و همسرش با علت فوت + خانواده و سوابق

بیوگرافی محمد آقا توحیدی پایه گذار موی تای در ایران

محمد توحیدی متولد سال ۱۳۴۳ در تهران، بنیانگذار موآی‌ تای و کیک‌بوکسینگ و دارنده بالاترین درجه فنی موی تای جهان یعنی خان ۱۶ و گرند مستر و کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته و نخستین کمربند مشکی تکواندوی ایران است که در ۱ فروردین ۱۴۰۰ را دریافت کرد و لقب «پاراماجارن» را بدست آورد.است، کسی که  سال از عمرش را صرف فعالیت در ورزش‌های رزمی کرده است.

بیوگرافی و علت فوت محمد آقا توحیدی پایه گذار موی تای در ایران

آرجان محمدآقا توحیدی بنیانگذار موی تای در ایران

مرحوم توحیدی در سال ۱۳۶۸ موی تای را به ایران آورده و فنون آن پایه ریزی شد، از این رو او (آرجان محمدآقا توحیدی) بنیانگذار موی تای در ایران می شناسند.

او دوره های آموزشی را در کشور هلند گذراند و به ایران مراجعت نمودند. او قبلا در رشته های تکواندو و کاراته نیز سالها کار کرده و سابقه درخشانی دارد.

همسر و فرزندان محمد آقا توحیدی

از زندگی شخصی و همسر و فرزندان وی اطلاعاتی در دست نیست

سوابق و افتخارات

آقاتوحیدی بنیانگذار موآی‌ تای و کیک‌بوکسینگ و دارنده بالاترین درجه فنی موی تای جهان یعنی خان ۱۶ و گرند مستر و کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته و نخستین کمربند مشکی تکواندوی ایران است که در ۱ فروردین ۱۴۰۰ را دریافت کرد و لقب «پاراماجارن» را بدست آورد.

وی در کشور پاکستان نمایندگی کاراته را برای اولین بار پایه ریزی نمودند و بعد از مدتی به سبکهای آزاد رینگی علاقه مند شده و برای گذراندن دورهای موی تای به کشور هلند عزیمت می کنند

همچنین بخوانید: بیوگرافی گیتی موسوی قوی ترین زن جهان و همسرش + زندگینامه و گفتگوها

عکس ها و زندگینامه و افتخارات محمدآقا توحیدی

او یکی از قوی ترین مشتها را در دنیا داشت و یکی از بزرگان ورزش رزمی در دنیا است که در سال ۱۳۷۳ به صورت رسمی از طرف فدراسیون ورزشهای رزمی به رسمیت شناخته میشود و حالا هم تیم واحد ملی موی تای به مسابقات گوناگون اعزام می شود.

مرحوم محمدآقا توحیدی یکی از باسابقه ترین و فنی ترین ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه رزمی بود که چندی پیش از سوی فدراسیون جهانی موی تای (ایفما) بالاترین درجه فنی موی تای جهان یعنی خان ۱۶ و گرند مستر را دریافت کرد و لقب «پاراماجارن» را بدست آورد.

علت فوت محمد توحیدی مربی موی تای

علت فوت محمد آقا توحیدی

آقا توحیدی بنیانگذار موی‌تای و کیک بوکسینگ ایران، کاپیتان اسبق تیم‌ملی کاراته و نخستین کمربند مشکی تکواندوی ایران بود که پس از مدت ها تحمل رنج جانکاه ناشی از بیماری، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

مراسم خاکسپاری و محل دفن

پیکر این رزمی کار و مربی موی تای در ایران در روز سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد و مراسم ختم و ترحیم و شام غزیبان نیز در منزل وی در خیابان امیرآباد تهران برگزار مبشود

3 دیدگاه در “بیوگرافی و علت فوت محمد آقا توحیدی پایه گذار موی تای در ایران

  1. داود کلی وند گفت:

    طرف کل زندگیش توی ورزش و کسب عنوان و مقام بوده
    بله مجرد بوده
    تا دلتون بخواد جیگر داشت و پوز خیلیا رو به خاک میمالوند

  2. راهب گفت:
    2
    2

    متاسفانه اعتیاد ی حریف خطرناک و همیشه پیروزه که باعث شکست خیلی از گردت کلفتها میشه..امیدوارم بقیه جوان‌ها درس عبرت بگیرن.((حیف شد. خدا رحمتش کنه.))

  3. حبیبی گفت:

    استاد محمد آقا توحیدی مجرد بودن و کمربند مشکی را در یکم فروردین ۱۴۰۰ نگرقتند تصحیح کنید بنده.علی اکبر حبیبی کمربن مشکی کاراته و کمربند مشکی دان ۳ تکواندو و کمربند مشکی دان ۷ کیک بوکسینگ هستم

نظرات