ماجرای تک خوانی خانم بدون حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ تهران چیست؟ + فیلم کامل

4

“تک خوانی خانم بدون حجاب”، در شهرداری منطقه ۱۳ تهران و بدون روسری و بی حجاب و خوانندگی یک زن به صورت تکخوان جنجالی شد و باعث حواشی زیاد شده است فیلم “تک خوانی زن بدون حجاب” در سالن منطقه ۱۳ شهرداری تهران را ببینید.

ماجرای تک خوانی خانم بدون حجاب در شهرداری منطقه 13 تهران چیست؟ + فیلم کامل

فیلم تک خوانی خانم بدون حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ تهران

فیلم خوانندگی زن بدون حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ تهران در فضای مجازی دست به دست میشودکه جنجالی و خبرساز شده است. در ویدئوی کوتاهی که از فضای مجازی از برگزاری مراسم یا جشنی در یکی از سالن های شهرداری مشاهده میشود که یک خانم با روسری روی دوش انداخته در حال خوانندگی به صورت تکصدایی است زمان و محل این مراسم به صورت دقیق مشخص نیست و تاکنون عوامل شهرداری هیچ گونه واکنشی نشان ندادند. فیلم را در زیر ببیند

برخی کاربران و رسانه ها این اقدام را خلاف شرع و قانون اسلامی و حرمت شکنی دانستند  و حرمت‌شکنی قلمداد کردند

فیلمی عجیب در شهرداری تهران و آواز خوانی یک زن بی حجاب در مراسمی که گفته می‌ شود در شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شده است!

4 دیدگاه در “ماجرای تک خوانی خانم بدون حجاب در شهرداری منطقه ۱۳ تهران چیست؟ + فیلم کامل

  1. دموکرات سکولار گفت:

    شدیدا موافقم..بسیارعالی.نه به حجاب و سربازی اجباری و منع صدا!!!

  2. بیگی گفت:

    ملت ایران برای رهایی از بردگی جنسی زن خون داد، جون داد و پای آرمان‌های انسانی خود تا آخرین لحظه خواهد ماند… کسانی که برهنگی را آزادی می‌ خوانند بدانند همواره در این کشور جایگاه پستی دارند، وبرده ی جنسی بیش نیستند و نگاه حقیرانه ای به آنها می‌شود. ایرانی به رسوم و آداب غنی خود می بالد که یکی از آنها پوشش مرد وزن نجیب است.

  3. بیگی گفت:

    ملت ایران برای رهایی از بردگی جنسی زن خون داد، جون داد و پای آرمان‌های انسانی خود تا آخرین لحظه خواهد ماند… کسانی که برهنگی را آزادی می‌ خوانند بدانند همواره در این کشور جایگاه پستی دارند، وبرده ی جنسی بیش نیستند و نگاه حقیرانه ای به آنها می‌شود. ایرانی اصیل و شریف است و به رسوم و آداب غنی خود می بالد که یکی از آنها پوشش مرد وزن نجیب است.

  4. Pirooz گفت:

    ملت ایران آزادی های انسانی و اجتماعی می‌خواهند یکم بفهمین …

نظرات