آیا ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ صحت دارد ماجرای فایل صوتی آیت الله گنابادی

1

آیا ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ صحت دارد ماجرای فایل صوتی آیت الله گنابادی

ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ صحت دارد؟ آیا امام زمان در سال ۱۴۰۰ ظهور خواهد کرد؟ ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ و ماجرای فایل صوتی آیت الله علامه گنابادی را در این بخش میخوانید

آیا ظهور امام زمان در سال 1400 صحت دارد ماجرای فایل صوتی آیت الله گنابادی

چندی پیش سایت خبر فوری با انتشار فایل صوتی از آیت الله علامه گنابادی در مورد ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ نوشت : «آرزو داریم چنین باشد. تایید یا رد نمی‌کنیم.»

“جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه”

ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ واقعیت دارد؟

همانطور که میدانیم سال و تاریخ ظهور امام زمان بر کسی آشکار نیست و خداوند متعال تعیی کننده ظهور آقا امام زمان عج است و منتظران واقعی هر جمعه انتظار فرج آقا را میکشند. به امید روزی که یک به جای گفتن شاید این جمعه بیاید شاید، بگوییم مولایمان مهدی (عج) آمد و مژده ظهورش را بر عاشقان اهل بیت بدهیم، اگر زنده بودیم.

سال ۱۴۰۰ با جشن نیمه شعبان در ۹ فروردین آغاز و با جشن نیمه شعبان در ۲۷ اسفند پایان می پذیرد.

آیت‌الله لطف‌الله دزکام امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه اسفند ۹۹ گفت: با ولادت ائمه معصومین به پیشواز سال جدید می‌رویم و امیدواریم که خداوند همه خیرها و برکت‌ها را به ما ارزانی دهد؛ از ویژگی‌های ۱۴۰۰ این است که ۲ بار میلاد امام زمان (عج) را داریم.

ظهور امام زمان در سال 1400 واقعیت دارد؟

محمدتقی بهلول گنابادی کیست

محمدتقی بهلول گنابادی فرزند شیخ نظام الدین و نوه شیخ زین الدین بود که در ۱۲۷۹ قمری در روستای بیلند از توابع گناباد در استان خراسان (خراسان رضوی) به دنیا آمد.

وی مجتهد و مسلط به ادبیات عرب و سراینده اشعار، متون نغز و خواندنی به زبان عربی و مسلط به تاریخ انبیای اسلام و شاهدی زنده بر تاریخ یک‌صدساله اخیر ایران و جهان بود. از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی این علامه بزرگوار که زبانزد نزدیکان وی بود، ذوق و ادب او بود؛ به طوریکه او بیش از ۲۰۰ هزار بیت شعر سروده است و ۵۰ هزار بیت شعر از دیگر شاعران را از حفظ داشت.

این مجاهد و عارف والا مقام در هفتم مرداد ۱۳۸۴ خورشیدی چشم از جهان فروبست. پیکر او بعد از تشییع در تهران، مشهد و تربت حیدریه در ۱۲ مرداد در گناباد دفن شد. اکنون آرامگاه وی در ورودی شهر گناباد قرار دارد.

آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند و فرمودند: … این بنده‌ صالح و مجاهد پرهیزگار که عمر طولانی و پرماجرای خود را یکسره، با مجاهدت و تلاش گذرانید، یکی از شگفتی‌های روزگار ما بود ..

چند پیشگویی علامه گنابادی

معظم له در طول مدت عمر با بر کتشان پیشگویی هایی را فرمودند یکی از انها در خصوص انقلاب اسلامی به رهبری امام بودند و یکی نیز باز شدن راه کربلا بود که خودم در تابستان ۷۶ از حاج آقا شنیدم که حتی ایشان می فرمودند :تا عید باز می شود و شما هم می روید و البته همین طور هم شد وما به طور معجزه اسایی در خرداد ۷۷ به کربلا مشرف شدیم که البته این خود از کرامات مهم شیخ بود.ایضا در تیر ماه ۷۸ در مسجد حضرت امبرالمومنین (علیه السلام) منبر تشریف بردند فرمودند : ان شاءالله اگر معصیت مردم جلویش را نگیرد سال بعد این موقع راه کربلا از ایران باز می شود و ان شاءالله مثل راه مشهد می شودکه هر وقت خواستید بروید / سایت علامه گنابادی

1 دیدگاه در “آیا ظهور امام زمان در سال ۱۴۰۰ صحت دارد ماجرای فایل صوتی آیت الله گنابادی

  1. سفیر گفت:
    2
    2

    سلام
    دوستان لطفا به بقیه حرفهای ایشون هم نگاه کنن
    من وقت ظهور را تعیین نکرده ام ولکن این را بدانید ظهور نزدیک است ان شاء الله.البته در سفر اخیر ایشان به شهر درود در ربیع الاول ۱۴۲۰ فر مودند من معتقدم هر صدسال شمسی متعلق به یک امام است و الان قرن ۱۴ متعلق به امام زمان است.
    منبع شیعه نیوز
    درنتیجه منظور ایشون ظهور نبود
    درضمن طبق احادیث هرکس زمان ظهور را تعیین کنه(بگه فلان تاریخ) دروغگوئه . البته منظور اقای بهلول ظهور نبود

نظرات