بیوگرافی و عکس های جدید ماندانا روحی بازیگر | همسر اول رامبد جوان

1

بیوگرافی و عکس های جدید ماندانا روحی بازیگر | همسر اول رامبد جوان

“ماندانا روحی”، همسر اول رامبد جوان است, او بازیگر سینما و تلویزیون است, با بیوگرافی و زندگی شخصی و هنری و آثار فیلم و سریال جدید و ماجرای آشنایی و ازدواج با رامبد جوان و علت طلاق و جدایی و مهاجرت به خارج از کشور و پیج اینستاگرام و عکس های جدید ماندانا روحی همسر سابق رامبد جوان را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی «ماندانا روحی» همسر سابق رامبد جوان + عکس های جدید و اینستاگرام

بیوگرافی ماندانا روحی بازیگر

ماندانا روحی متولد دهه ۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دانش آموخته رشته سینما است که در حال حاضر در زمینه بازیگری فعالیت ندارد و کناره گیری کرده است

سوابق بازیگری

ماندانا روحی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیوناست که در زمینه بازیگری فعالیت داشت، اما بعد از مدتی در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

بیوگرافی و عکس های جدید ماندانا روحی بازیگر | همسر اول رامبد جوان

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان کیست

او در دهه هفتاد با رامبد جوان کارگردان و بازیگر  ازدواج کرد و خطبه عقدشان را نیز سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران جاری کرد،  اما این ازداج دوامی نداشت و این زوج هنری از هم جدا شدند.

علت طلاق

علت و دلیل طلاق و جدایی رامبد جوان و همسر اولش هیچ وقت رسانه ای نشد و آنها در سکوت خبری از هم جدا شدند

عکس جدید ماندانا روحی همسر سابق رامبد جوان

ماندانا روحی کجاست

خانم روحی بعد از دهه هفتاد و انتشار چند عکس از او و بعد از جدایی و طلاق از رامبد جوان، دیگر خبری از او نیست و هیچ عکسی و یا فیلم و سریالی از او دیده نشد و احتمال مهاجرت از کشور برای این چهره وجود دارد .

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های جدید نگار جواهریان | بازیگر 

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های سحر دولتشاهی بازیگر

همسران رامبد جوان

گفتنی است که رامبد جوان بعد از ایشان با سحر دولتشاهی و بعد از جدایی از وی با نگار جواهریان ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام نوردخت دارد که در کانادا متولد شده است.

بیوگرافی همسران رامبد جوان

او در ۳۶ سالگی در سال ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی در یک تئاتر آشنا می شود و با او ازدواج میکند، اما این بار نیز این ازدواج دوامی نداشته و رامبد جوان برای دومین بار طعم جدایی را میچشد و همسرش را طلاق در سال ۹۳ میدهد.

عکس سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان

جالب است که هر سه همسر رامبد، بازیگر هستند و در عرصه سینما فعالیت داشت.
 بعد از خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی، در مدت زمان کمی، خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با نگار جواهریان رسانه ای شد و در تیرماه ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی ایران تایید شد .

عکس نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان

بیوگرافی و عکس های جدید ماندانا روحی بازیگر | همسر اول رامبد جوان

لازم به ذکر است که رامبد جوان در حال حاضر با نگار جواهریان همسر سومش زندگی میکند و ۷ فصل خندوانه را روی آنتن شبکه نسیم برده و حالا نیز در حال حاضر در حال اجرای فصل هفتم خندوانه است و نگار جواهریان نیز در جدیدترین فیلم آثار بازیگری در چند فیلم سینمایی حضور داشته است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید ماندانا روحی بازیگر | همسر اول رامبد جوان

  1. چرا گفت:
    5
    15

    ماندانا روحی همون زهرا امیر ابراهمیه

نظرات