ماجرای کامل و جزئیات جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو + علت

1

جزئیات و علت جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو و ماجرای کامل جدایی و طلاق کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو را با عکس های دو نفره و شخصی این دو چهره را در مجله حرف تازه میخوانید

جزئیات و علت طلاق و جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو + ماجرای کامل

جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو

ایکر کاسیاس پس از ده سال از همسرش سارا کاربونرو جدا شده است و این زوج مدتهاست که در خانه هایی جدا از هم زندگی می کنند.

این دو در مشکلات شخصی همدیگر نظیر بیماری هایی که در سالهای اخیر داشتند از همدیگر حمایت کردند اما در حال حاضر کاملا جدا از همدیگر زندگی می کنند.

زندگی مشترک ایکر کاسیاس و همسرش سارا کاربونرو که آغاز آن با قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود، روز گذشته (جمعه) به طور رسمی به پایان رسید.

کاپیتان سابق اسپانیا و رئال مادرید و همسرش در پیام‌هایی جداگانه اما مشابه در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن پایان زندگی مشترک‌شان پس از ۱۱ سال را تأیید کردند.

خانواده‌ کاسیاس ۳۹ ساله به دلیل مصادف شدن تشکیل آن با قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ برای اسپانیایی‌ها محبوبیت خاصی داشت اما عدم تفاهم این زوج اسپانیایی سبب شده که آنها با وجود داشتن دو فرزند از یکدیگر جدا شوند.

ماجرای کامل و جزئیات جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو + علت

نشریه آ اس اسپانیا دارایی کاسیاس در زمان جدایی از کاربونرو را ۳۵۰ میلیون یورو اعلام کرده که بخش اعظم آن در حوزه املاک است. مشخص نیست که از این میزان چقدر مقدار باید به کاربونرو اختصاص پیدا کند.

سارا کاربونرو، مجری تلویزیون اسپانیا است و این دو مدتی بود که جدا از هم زندگی میکردند و به دلیل بیماری سرطان سارا طلاق آنها به تعویق افتاد و حالا در ماه مارس ۲۰۲۱ هر دو با پیامی به زندگی مشترک خود پایان دادند و طلاق و جدایی خود را رسانه ای کردند

ماجرای آشنایی کاسیاس و همسرش

سارا و ایکر ، از سال ۲۰۰۹ آشنایی داشتند و سال ۲۰۱۶ ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام‌های مارتین و لوکاس است.

پس از ۱۲ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. طی روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون جدایی آنها از یکدیگر منتشر شد و اکنون کاسیاس رسماً این موضوع را تایید کرد.

کاسیاس در اینستاگرام نوشت:

من و سارا به خانواده ای که هستیم و عشقی که نسبت به یکدیگر داریم، افتخار می کنیم. از امروز عشق ما به عنوان زن و شوهر راه متفاوتی خواهد داشت اما به وظیفه شگفت انگیز خود به عنوان پدر و مادر ادامه می دهیم. این تصمیم با توافق دوجانبه اتخاذ شده است. احترام، محبت و دوستی میان ما تا ابد ادامه خواهد داشت

بیوگرافی سارا کاربونرو

سارا کاربونرو آرِولو (زاده ۳ فوریه ۱۹۸۴) روزنامه‌نگار ورزشی و مجری تلویزیون اسپانیایی است و در جولای ۲۰۱۵ با همسرش ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، که به تیم فوتبال پورتو پیوسته بود به شهر پورتو، پرتغال نقل مکان کرد.

کاربونرو توسط مجله آمریکایی FHM در سال ۲۰۰۹ به عنوان « جذاب‌ترین گزارش‌گر جهان» معرفی شد

سرطان سارا کاربونرو

در ماه می سال ۲۰۱۹ سارا فاش کرد که برای از بین بردن تومور بدخیم در یکی از تخمدان‌های خود، باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

1 دیدگاه در “ماجرای کامل و جزئیات جدایی کاسیاس از همسرش سارا کاربونرو + علت

  1. رضا گفت:

    عشق های پوشالی فقط تو ی لحظه عاشق هم میشن بعدش از هم خسته میشن خاک تو سر این نوع عاشقی ها

نظرات