برادران منوچهری «آریو و اهورا» تنظیم کننده آهنگ کیستند ماجرای دستگیری

0

محسن و بهروز منوچهری «آریو و اهورا» تنظیم کننده آهنگ کیستند ماجرای «دستگیری برادران منوچهری» تنظیم کننده آهنگ تهران توکیو و بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق «محسن و بهروز منوچهری» تنظیم کننده آهنگ را در این بخش میخوانید.

 برادران منوچهری «آریو و اهورا» تنظیم کننده آهنگ کیستند ماجرای دستگیری

بیوگرافی محسن و بهروز منوچهری تنظیم کننده آهنگ کیستند

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در استوری امروز خود خبر از دستگیری از دو نفر از عوامل سازنده آهنگ جدید ساسی مانکن داد. او نوشت: محسن و بهروز منوچهری که تولید موزیک ویدئو و تیزر آهنگ تهران توکیو ساسی را بر عهده داشتند، در منزل خود در خیابان قدوسی شیراز بازداشت شدند. آنها با نام هنری (آریو و اهورا) در ایران فعالیت میکنند.

همچنین بهمن بابازاده بعد از مدتی استوری خود را تصحیح کرد و نوشت: این دو برادر تنطیم کننده اثر تهران توکیو ساسی بودند و بعدش نوشت عذرخواهی بابت اشتباهم

محسن و بهروز منوچهری «آریو و اهورا» تنظیم کننده آهنگ کیستند ماجرای دستگیری

ماجرای دستگیری محسن و بهروز منوچهری

تهران، توکیو ترانه‌ای با ضبط و اجرای ساسی مانکن است که آهنگسازی این اثر با ساسی و تنظیم، میکس و مسترینگ آن با برادران منوچهری بوده‌است.

این دو تهیه‌کنندگی موزیک ویدئو و تیزر آهنگ «تهران توکیو» ‎ساسی را بر عهده داشتند و در ایران با نام هنری «آریو و اهورا» فعالیت می‌کردند.

هشدار به سازندگان دابسمش آهنگ مستجهن ساسی

بعد از انتشار موزیک ویدئوی ساسی و حضور هنرپیشه مستجهن در آن و سوء استفاده از سکانس نرو سمیه از فیلم ابد و یک روز حواشی  انتقادهای زیادی شد.

مراجع قضایی نیز به سازندگان دابسمش و کلیپ درباره این آهنگ هشدار دادند و ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) به علت نقض صریح «دستورالعمل حفاظت از حقوق کودکان»، روز ۱۲ اسفند، طی ابلاغیه‌ای، انتشار ترانهٔ «تهران، توکیو» را ممنوع اعلام کرد. در ادامه، روزنامهٔ کیهان اعلام کرد که رسانهٔ روبیکا به خاطر انتشار تیزر این ترانه، به کمیتهٔ رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شده‌است.

دادسرای امنیت اخلاقی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: متعهد می‌شود که در صورت انتشار موزیک ویدئوی کامل ساسان حیدری، ضمن تلاش جهت تحت پیگیری قرار دادن نامبرده در مراجع حقوقی بین‌المللی، برخورد قضایی قاطع با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به نامبرده در داخل کشور را نیز دستور کار خود قرار دهد.

سخنگوی این دادسرا، اقداماتی از این دست را «در پاسخ به مطالبه و نگرانی گستردهٔ مردم شریف ایران» اعلام کرد.

 

نظرات