بیوگرافی و عکس های جدید فرشاد فرجی بازیکن فوتبال + خانواده

0

بیوگرافی فرشاد فرجی بازیکن فوتبال و همسرش به همراه زندگی و عکس های شخصی و ورزشی آمار باشگاهی و مهارت ها و پُست فوتبالی و عملکرد و سوابق و گفتگوها و پیج اصلی اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه بخوانید و با این فوتبالیست آشنا شوید.

فرشاد فرجی فوتبالیست | بیوگرافی فرشاد فرجی و همسرش + خانواده و عکس های شخصی

بیوگرافی فرشاد فرجی

فرشاد فرجی خنکداری بازیکن فوتبال اهل ایران، زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در قائم شهر، دارای قد ۱٫۸۰ متر که در پُست مدافع برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند و از شهرخودرو در اسفند ۹۹ به این تیم پیوست‌.

آمار باشگاهی

فرجی تاکنون در تیم هایی چون پرسپولیس قائم‌شهر نساجی، راه‌آهن، صنعت نفت آبادان، سایپا، خونه به شهر خودرو و پرسپولیس و … بازی کرده است.

بیوگرافی و عکس های جدید فرشاد فرجی بازیکن فوتبال + خانواده

ورزش بوکس

وی فعالیت ورزشی خود را از بوکس شده و سپس وارد فوتبال شد، حالا یکی از بازیکنان فوتبال در لیگ برتر ایران است که در تیم بسیار مهم و بزرگ پرسپولیس توپ میزند و از سرخیو راموس بعنوان الگوی فوتبال خود یاد میکند.

فرجی علاقه جدی به بوکس دارد. وی از پنج سالگی بصورت جدی رشته کیک بوکسینگ را انتخاب کرد و به مدت ۹ سال ادامه داد، اما بعد از مدتی این رشته را رها کرد.

شروع فوتبال حرفه ای

از سال ۱۳۸۷ در ۱۴ سالگی وارد فوتبال حرفه ای شده و با بازی در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس قائمشهر کارش را آغاز کرد و سپس وارد امید های این تیم شد.

اینستاگرام فرشاد فرجی فوتبالیست

بازی در پرسپولیس

فرشاد فرجی در ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، با قراردادی ۲٫۵ ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست . او قبلا سابقه گلزنی به پرسمولیس را در لیگ برتر دارد، حالا برای این تیم به میدان میرود و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده و به این ترتیب پرسپولیس با جذب او پرونده نقل و انتقالات زمستانی خود را بست.

شیث رضایی درباره فرشاد گفته: زمانی که من در راه آهن بودم، فرشاد یکی از جوان های خوب تیم ما بود. او از نظر شخصیتی واقعا پسر خوبی است و از نظر فنی هم خودش را ثابت کرده و پله پله بالا آمد تا به پرسپولیس رسید.

همسر فرشاد فرجی کیست

این بازیگن فوتبال فعلا مجرد است و همسری ندارد و خبری مبنی بر ازدواجش تاکنون منتشر نشده است

آمار و سوابق فوتبالی فرشاد فرجی بازیکن پرسپولیس

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای میلاد سرلک بازیکن فوتبال

بازی در شهر خودرو

فرجی بازیکن شهر خودرو با سرمربیگری مهدی رحمتی بود و در نیم فصل اول عملکرد خوبی در تیم شهرخودرو داشت

او که در پست دفاع وسط بازی می‌کند، سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را در شهر خودرو خراسان دارد.

اینستاگرام فرشاد فرجی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی farshadfaraji3 فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر و فعالیت های مجازی او را دنبال کنید.

عکس های شخصی و ورزشی فرشاد فرجی

خانواده و عکس های شخصی فرشاد فرجی

دانلود عکس های پروفایل فرشاد فرجی

 

نظرات