اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ناسپاس + خلاصه داستان

0

“ناسپاس″، فیلم ایرانی به کارگردانی حسن هدایت و تهیه کنندگی محسن جاهد است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۹ و در ژانر درام و تاریخی ساخته شده است. فیلم ناسپاس اولین بار در مرداد ۸۹ اکران شد و حالا قرار است از رسانه ملی پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ناسپاس + خلاصه داستان

 

خلاصه داسنتان

فیلم “ناسپاس” روایتگر ماجرای تاریخی از داستان قوم بنی‌اسرائیل و “حضرت موسی (ع)” است که مسأله ناسپاسی و تمرد قوم یهود را از دستورات الهی، روایت می‌کند.

خلاصه داستان فیلم ناسپاس

“عامیل” و “آشیل” دو پسر عموی اسرائیلی هستند که هر دو دلباخته‌ و خواهان ازدواج با “آنوئل” هستند؛ اما رخدادهای غیرمنتظره، موجب می‌شود که آرامش و آسایش قبائل و طوایف یهود تحت‌الشعاع قرار گیرد.

الناز شاکردوست در فیلم ناسپاس

گفتنی است حسن هدایت، که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد، پیش از این کارگردانی فیلمهایی چون “گرداب”، “بیگانه ای در شهر”، “سایه روشن” و “گراند سینما” را بر عهده دارد.

 

اسامی بازیگران فیلم ناسپاس

اسامی بازیگران فیلم ناسپاس

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسن هدایت، تهیه کننده: محسن جاهد، نویسندگان: حسین اکبرزاده، اصغر هاشمی، مدیر فیلمبرداری: سید محسن جاهد، مدیر تولید: بهمن گودرزی، صدابرداری: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس:حسن هدایت، طراح گریم : محسن بابایی، تدوین: حسن ایوبی، صداگذاری و میکس: محمود موسوی نژاد، فیلمبردار: حسن سلیمان میگونی، طراح جلوه های بصری :هدیش بیگدلی شاملو، برنامه ریز: علیرضا سلمان نصر، دستیار کارگردان: ولی اویسی، منشی صحنه: آزاده زارعی، مدیر تدارکات:یدالله زبردست، دستیار اول فیلمبردار:جلال عالی فکر، عکاس:لیلا خوش کنار، دستیار تهیه و هماهنگی: علی احسانی،خیاط: داود کیا، مدیر روابط عمومی: محسن سلیمانی فاخر.

نظرات