معرفی کامل و زمان پخش مسابقه نواهنگ از آی فیلم ۲

0

مسابقه نواهنگ مسابقه استعدادیابی جدید تلویزیون با داوری امیر تاجیک برای کشف استعداد خوانندگی برای مهاجرین افغانستان در شبکه آی فیلم ۲ تدارک دیده شده که در سال ۱۴۰۰ پخش میشود. زمان پخش ، نحوه شرکت و سایت ثبت نام «مسابقه نواهنگ» آی فیلم ۲ و معرفی و بیوگرافی مجری و داوران مسابقه و جزئیات پخش را در این اینجا میخوانید.

زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه نواهنگ آی فیلم 2 + معرفی مجری و داوران

معرفی مسابقه نواهنگ شبکه آی فیلم ۲

مسابقه استعدادیابی نواهنگ با محوریت موسیقی و خوانندگی با داوری امیرتاجیک و به تهیه‌کنندگی فرشید محمودی، برای مهاجرین افغانستانی مقیم ایران در عرصه خوانندگی و موسیقی است.

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه نواهنگ

امیر تاجیک خواننده پاپ و محمدرضا چراغعلی از آهنگسازان معروف و مهرداد هویدا خواننده و آهنگساز ایرانی و همچنین عارف جعفری از خوانندگان افغانستانی، داوران این مسابقه هستند و هادی کریمی نیز اجرا را بر عهده دارد

معروف کشورمان نیز به‌عنوان داور در مسابقه تلویزیونی حضور دارند.

زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه نواهنگ آی فیلم 2 + معرفی مجری و داوران

هادی کریمی مجری مسابقه نواهنگ

هادی کریمی، مجری و نوازنده و خواننده افغانستانی اجرای این مسابقه را بر عهده دارد. او به سه زبان ایرانی و انگلیسی و افغانستاتی تسلط کامل دارد و خودش نیز در زمین موسیقی و نوازندگی فعالیت دارد.

مراحل و بخش های نواهنگ

پس از اعلام فراخوان، از میان شرکت‌کنندگان، حدود ۱۳۰ نفر که قابلیت اولیه را داشته‌اند، در تست راستی‌آزمایی شرکت کردند که از میان آنان، ۴۸ نفر انتخاب شده‌اند که در ۱۲ قسمت چهارنفری شرکت می‌کنند. ۱۲ نفر برتر در سه برنامه نیمه‌نهایی شرکت می‌کنند و در آخر با رقابت سه نفر برگزیده نیمه‌نهایی، در برنامه فینال، نفر اول و دوم و سوم با رأی داوران مشخص می‌شوند.

امیر تاجیک، خواننده ایرانی برای مشخص شدن بهترین نوخوانندگان شرکت کننده در مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» در کانال آی‌فیلم۲ شبکه آی فیلم داوری می کند.تاجیک یکی از داوران این مسابقه مهیج خواهد بود.

علاوه بر سه نفر برتر با رأی داوران، یک نفر هم با رأی مخاطبان انتخاب می‌شود که بعد از پخش فینال برنامه، در یک ویژه‌برنامه معرفی خواهد شد.

هادی کریمی مجری مسابقه آوازخوانی نواهنگ

هادی کریمی مجری مسابقه آوازخوانی استعدادیابی نواهنگ

اطلاعیه فراخوان شرکت در مسابقه نواهنگ

به گزارش حرف تازه از شبکه آی فیلم: مسابقه «نواهنگ» قصد دارد با برگزاری یک رقابت نفس گیر میان آوازخوان های افغانستانی مقیم ایران به کشف استعدادها و معرفی آنان بپردازد.

بر این اساس متقاضیان اشتراک در مسابقه نواهنگ می توانند در مرحله نخست، آهنگ و یا آهنگ های خویش را در قالبهای ویدئویی و یا صوتی به همراه مشخصات خود به واتس اپ شبکه آی فیلم ۲ به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ برای ما ارسال کنند.

مهلت ارسال و ارائه آثار متقاضیان حداکثر تا ۳۰ جدی(دی) ۱۳۹۹ می باشد. پس از تاریخ مذکور، آثار بررسی خواهد شد و از نفرات برگزیده برای حضور در مرحله تلویزیونی دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است با توجه به لزوم حضور در استودیو در مراحل نهایی، داوطلبان باید در ایران مقیم باشند و یا بتوانند در مرحله بعد در ایران حضور پیدا کنند.(مهلت ارسال تا ۳۰ دی ۹۹ بوده تمام شده)

زمان پخش مسابقه نواهنگ از شبکه آی فیلم ۲

این مسابقه به احتمال زیاد از اوایل سال ۱۴۰۰به زودی از آنتن کانال آی‌فیلم ۲ برای فارسی‌زبانان افغانستان و تاجیکستان پخش می شود.

محمودی تهیه کننده این مسابقه گفت: خوشبختانه با استقبال بسیار خوب و خارج از حد تصور از سوی مخاطبان مواجه شدیم. از میان شرکت‌کنندگان، حدود ۱۳۰ نفر قابلیت اولیه را داشتند و در تست راستی‌آزمایی در حضور داوران شرکت کردند.

مثل همه برنامه‌های این‌چنینی، به هر خواننده یک کد اختصاصی هم تعلق می‌گیرد و بینندگان می‌توانند با شماره‌ای که شبکه اعلام می‌کند، به کد خواننده‌ای که از نظرشان برتر است، رأی بدهند و به‌این ترتیب، علاوه بر سه نفر برتر از نظر داوران، یک نفر هم با رأی مردم انتخاب می‌شود که بعد از پخش فینال برنامه، در یک ویژه‌برنامه که شبکه ترتیب خواهد داد، نفر برگزیده مردمی هم به مخاطبان معرفی خواهد شد.

امیر تاجیک داور نواهنگ

امیر تاجیک داور نواهنگ

امیر تاجیک (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۴۷) در تهران خواننده پاپ و فارغالتحصیل رشتهٔ مهندسی طراحی صنعتی است که از جمله ترانه ها و آهنگ های او می‌توان به زیر آسمان شهر، یه مسجد، آسمونه و افتتاحیهٔ جام جهانی کشتی و … اشاره نمود.

محمدرضا چراغعلی داور نواهنگ مسابقه استعدادیابی آوازخوانی نواهنگ

محمدرضا چراغعلی

محمدرضا چراغعلی، زاده‌ی ٢٩ فروردين ١٣٥١، موسيقی‌دان، آهنگساز، و تنظيم‌كننده موسيقی سينما و تلويزيون و بخش مهمی از آثار موسيقی پاپ كلاسيك بعد از انقلاب است که در آثاری همچون «آبی مثل دریا»، «بزرگ خیلی بزرگ»، «بوی بهشت»، «پر پرواز» به عنوان «آهنگساز»، «موسیقی متن» حضور داشته است.

مهرداد هویدا داور نواهنگ

مهرداد هویدا

دیگر عوامل

امیر فروتن کارگردان هنری، حسین کیانی کارگردان تلویزیونی، سارا کیا مسئول تولید و هماهنگی، غلامرضا مقصودی مدیر نورپردازی و تصویربرداری، آناهیتا کارخانه منشی صحنه، علی توانایی مسئول تیم مستندسازی، سعید سلطانی مجری طرح و علی کیا و محمد خیراندیش به‌عنوان دستیار تهیه در تولید این برنامه حضور دارند.

نظرات