اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این سه نفر + خلاصه داستان

0

“این سه نفر″، سریال ایرانی به کارگردانی اصغر توسلی و تهیه کنندگی محمد صدری است. این سریال محصول سال ۱۳۸۰ و در ژانر درام و کمدی ساخته شده است. سریال این سه نفر که اولین بار از شبکه سوم در قالب سیزده قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال این سه نفر + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “این سه نفر” روایتگر تعدادی از هنرمندان و افرادی که با هزار امید آرزو خانه‌هایی را پیش‌خرید کرده‌اند، در روز تحویل منازلشان متوجه می‌شوند که از آنان کلاهبرداری شده و شرکت سازنده، هر واحد مسکونی را به سه نفر فروخته است.

خلاصه داستان سریال این سه نفر

در این میان استاد عمادی، شهرام و جوانی به نام سامان تصمیم می‌گیرند تا با هم کنار آمده و تا مرتفع شدن مشکلات و حل پرونده، به طور مشترک زندگی کنند و…

 

اسامی بازیگران سریال این سه نفر

بیوگرافی بازیگران سریال این سه نفر

 

دیگر عوامل

کارگردان: اصغر توسلی، تهیه کننده: محمد صدری، برنامه ریز: حمید توسلی، صدابرداران: امیر پرتوزاده و امیر رحمانی، طراح گریم: پیام صابری، مدیر تولید: محسن فخار، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، موسیقی: ساسان جمالیان، تدوین: سعید احمدزاده و هانیا امینی، نویسنده: آرش قادری، ناظر کیفی: محمد صدری، منشی صحنه: نغمه نظری، خواننده: حسین ریاضیان، عکاس: سروش عریان، تیتراژ: نیما فلاح، مدیر تصویربرداری و نور: بیژن مومنی، کارگردان تلویزیونی: حسین احمدی.

 

نظرات