بیوگرافی حسن شیرمرد کشتی گیر خوزستانی با علت فوت + تصاویر

0

بیوگرافی حسن شیرمرد کشتی گیر خوزستانی با علت فوت + تصاویر

زندگینامه حسن شیرمرد کشتی گیر قهرمان کشتی جهان، حسن شیر مرد کشتی گیر اندیمشکی کیست؟ در ادامه با بیوگرافی و زندگی شخصی و سوابق ورزشی «حسن شیر مرد» با عکسها و اینستاگرام و ماجرای تصادف و مراسم تشییع وی آشنا شوید.

بیوگرافی حسن شیر مرد کشتی گیر اندیمشکی و همسرش با علت فوت + زندگی شخصی

بیوگرافی حسن شیر مرد

حسن شیر مرد، متولد دهه ۷۰ اهل اندیمشک خوزستان، کشتی گیر و فرنگی کار بود. او سابقه قهرمانی کشتی کارگران جهان و جوانان کشور و عضو تیم ملی کشتی جوانان ایران را در کارنامه ورزشی خود داشت. وی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ بر اثر تصادف رانندگی درگذشت و مراسم تشییع و خاکسپاری وی در زادگاهش انجام شد.

سوابق ورزشی در کشتی

شیر مرد عضو تیم شهرداری اندیمشک در رشته کشتی فرنگی در وزن ۷۵ کیلوگرم بود که با این تیم به مقام قهرمانی المپیاد کارگری جهان را به دست آورد.

او همچنین عضو تیم ملی جوانان کشتی بود و عناوین قهرمان جوانان کشور و نایب قهرمان کشتی کارگران جهان را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده بود.

بیوگرافی حسن شیرمرد کشتی گیر خوزستانی با علت فوت + تصاویر

علت درگذشت و فوت حسن شیر مرد

میلاد قلاوند، سرپرست هیئت کشتی خوزستان درباره جزئیات تصادف و درگذشت این کشتی گیر خوزستانی و محل تصادف و نحوه حادثه، گفت: حسن شیر مرد قهرمان اندیمشکی کشتی استان خوزستان، کشور و تیم ملی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

او افزود: این کشتی گیر با اخلاق قهرمان جوانان کشور و نایب قهرمان کشتی کارگران جهان نیمه شب ۱۷ اسفند ماه بر اثر برخورد خودرو با یک تریلی در نزدیکی پلیس راه اندیمشک جان باخت.

همچنین یکی از دوستان حسن شیرمردی قهرمان کشتی جهان، گفته: او در دو محل زندگی میکرد و دارای ۲ محل سکونت بوده که هنگام بازگشت از خانه اول خود در شهرک «دو کوهه» به سمت خانه دوم در اندیمشک طی مسیر دچار این سانحه دلخراش می‌شود.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکسهای بهناز نادری و همسرش بهزاد داوری + ازدواج و عکس همسر

 

درگذشت عضو گروه مثلث خوزستانی عصر جدید

شرکت کننده عصر جدید

اگر بیننده مسابقه استعدادیابی عصر جدید باشید، حتما گروه مثلث خوزستانی را که از شادگان و ادنیمشک و خوزستان شرکت کرده بودند را بودند را به یاد دارید، شیر مرد یکی از شرکت کنندگان مسابقه عصر جدید بود که با شرکت در گروه مثلث ایران در زمینه پارکور و هنرهای رزمی به همراه گروه، نمایش اجرا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در عکس بالا تصویر این ورزشکار خوزستانی را در بین اعضای مثلث ایران میبیند

 

نظرات