خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ضد گلوله Bulletproof + تصاویر

0

«ضد گلوله» Bulletproof نام سریال خارجی محصول ۲۰۱۸ کشور انگلستان در ژانر پلیسی – معمایی است. در ادامه معرفی و آشنایی کامل با سریال ضد گلوله و اسامی و بیوگرافی بازیگران به همراه نقش و خلاصه داستان و عکس های شخصی بازیگران و پشت صحنه و عوامل این سریال را در این بخش میخوانید.

اسامی و بازیگران سریال ضد گلوله Bulletproof به همراه نقش + داستان و عوامل

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ضد گلوله

“سریال ضد گلوله” محصوصل سال ۲۰۱۸ کشور انگلستان در ژانر معمایی– پلیسی به کارگردانی اوله اندرسن و نویسندگی لاو که بازیگرانی چون نول کلارک (در نقش ارون بیشوب اصلی مرد)، اشلی والترز (در نقش ون پایک اصلی مرد) ،لیندزی کالسون در نقش سارا ، جیسون مازا، دیوید الیوت در نقش تیم جونز، کریستینا چانگ (در نقش نل)، ماندیپ دیلون در نقش کاملیا و کلارک پیترز و … در آن ایفای نقش می کنند.

قسمت آخر سریال خارجی پلیسی ضد گلوله

خلاصه داستان سریال ضد گلوله

داستان و موضوع “مجموعه تلویزیونی ضد گلوله”  درباره دو دوست صمیمی و دو افسر پلیس در شرق لندن است که سعی دارند، برخی از خطرناک ترین مجرمین و جنایتکاران را دستگیر کنند و…

کلارک و والتز، بازیگران اصلی این سریال هستند که در نقش آرون بیشوب و پایک بازی کردند. پایک پسر یکی از کله‌گنده‌های ستاد مبارزه با جرم در لندن (با بازی کلارک پیترس) است. او در طبقه‌ای متوسط از جامعه پرورش یافته و همراه با همسرش (با بازی لاشانا لینچ) و فرزندانش زندگی می‌کند.

بیشوب در پرورشگاه بزرگ شده و نقش نامزدش را اما ریگبی در نقش سوفیا بازی میکند که رابطه بین این دو شکرآب شده و در حال تمام شدن است.

نقش رئیس بدخلق این دو را لیندزی کولسون در نقش سارا بازی میکند

ساعت پخش از شبکه پنج

این سریال از شنبه ۱۶ اسفند ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و تعداد قسمت های آن ۶ ققسمت تولید شده و پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ صبح و ۱۹ خواهد بود.

نول کلارک بازیگر نقش آرون بیشوب

نول کلارک بازیگر نقش آرون بیشوب در سریال ضد گلوله

نول کلارک کارگردان و نویسنده کتاب های طنز و بازیگر بریتانیایی متولد متولد: ۶ دسامبر ۱۹۷۵ ، لندن ، انگلستان که برای بازی در نقش میکی اسمیت در Doctor Who به شهرت رسیده است
همسر نول کلارک،  آیریس کلارک و دارای سه فرزند می باشد.

اشلی والترز بازیگر نقش رون پایک در سریال ضد گلوله

اشلی والترز بازیگر نقش رون پایک در سریال ضد گلوله

اشلی والترز خواننده رپ ، ترانه سرا و بازیگر انگلیسی متولد: ۳۰ ژوئن ۱۹۸۲ ، پکهام ، لندن ، انگلستان است که بیشتر با بازی در نقش ستاره ای در نقش ریکی در Bullet Boy ، نقش اصلی در نقش Dushane در Top Boy و بازی در نقش Antoine در Get Rich یا Die Tryin ‘شناخته می شود.
همسر اشلی، دانیل ایزایی است و ۳ فرزند به نام های شایون پری ، پانیرو اشلی ، ریو والترز دارد.

اما ریگبی بازیگر نقش سوفیا نامزد بیشوب در سریال ضد گلوله

اما ریگبی بازیگر نقش سوفیا در Bulletproof

اما ریگبی متولد: ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۹ ، سنت هلنس ، انگلستان، بازیگ است که بیشتر بخاطر بازی در نقش هانا اشورث در سریال Hollyoaks ، جما روسکو در سریال تلویزیونی BBC One سریال زندانیان و ….شناخته شده است.

لیندزی کولسون بازیگر نقش سارا رئیس بیشوب و پایک

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ضد گلوله

لیندزی کولسون متولد: ژوئن ۱۹۹۶ ، ادمونتون ، لندن ، انگلستان بازیگر انگلیسی است که به خاطر بازی در نقش کارول جکسون در سریال صابونی BBC EastEnders مشهور است. وی برای این نقش برنده جایزه صابون بریتانیا در سال ۲۰۰۰ برای بهترین نمایش دراماتیک شد.

نظرات