ماجرای نامزدی آسیه اسدزاده و علی انصاریان چیست

0

خبر نامزدی آسیه اسدزاده بازیگر و علی انصاریان فوتبالیست و بازیگری که مدتی پیش بر اثر کرونا درگذشت در فضای مجازی دست به دست میشود. آیا ماجرای کامل نامزدی آسیه اسدزاده و علی انصاریان و تکذیب خبر توسط خانواده و پیج اینستاگرام این بازیگر را بخوانید.

ماجرای نامزدی آسیه اسدزاده و علی انصاریان چیست و آیا صحت دارد؟ + تصاویر

ماجرای نامزدی آسیه اسدزاده و علی انصاریان صحت دارد؟

آسیه اسدزاده بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر مدعی شد که ۵ سال با علی انصاریان نامزد بوده او نوشت:

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…

به مو میرسه ولی… ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با همتجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.و …..
عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.

خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

همچنین بخوانید: بیوگرافی علی انصاریان و همسر و خانواده اش

تکذیب خبر

البته این خبر بعد از ساعاتی تکذیب شد و خانواده علی انصاریان اعلام کرد که انصاریان هیچ نامزد و همسری نداشته و پیچ این خانم بازیگر نیز بسته شد.

آسیه اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آسیه اسدزاده می‌توان به بازیگری در فیلم طاقباز و زمستان رقصش گرفت و گواهی امضا اشاره کرد.

نظرات