زمان آزمون و جزئیات استخدام آتش نشانی ۹۹ – ۱۴۰۰

1

استخدام سازمان آتش نشانی ۹۹ – ۱۴۰۰ : آغاز ثبت نام آتش نشانی از ۵ اسفند ماه ۹۹ تا ۱۵ اسفند می باشد. در ادامه شرایط ، مدارک، آدرس سامانه و لینک ثبت‌نام و زمان «آزمون استخدام آتش نشانی ۱۴۰۰» را برای شما داوطبان اطلاع رسانی میکنیم.

استخدام آتش نشانی 99 - 1400 [شرایط+مدارک+لینک ثبت‌نام] و زمان آزمون استخدامی

استخدام سازمان آتش نشانی ۱۴۰۰

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اطلاعیه استخدام نیروهای آتش نشانی از ۵ اسفند ۹۹ روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد، گفت: در این مرحله برای سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۱۶ زن و مرد آتش نشان استخدام می‌شوند.

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی آتش نشانی

الف) شرایط عمومی :
۱- تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

۲- ویژه آقایان: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

– ویژه بانوان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های: عمران، معماری، مکانیک، صنایع، حقوق، روانشناسی، مدیریت صنعتی، بازرگانی، برق، جامعه شناسی، بهداشت حرفه ای و فارغ التحصیلان رشته های کارشناسی مرکز علمی و کاربردی آتش نشانی، ایمنی و خدمات شهری شهرداری تهران.

۳- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری (سوء سابقه موثر) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.

۴- متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۲ به بعد.

۵- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشکی نظام وظیفه عمومی(برای آقایان).

۶- برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در شغلی که در آن استخدام می شوند( آمادگی جسمانی) شامل الف: تست تشخیص روانشناختی – شغلی ب- عدم داشتن مشکلات و اختلالات روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی برابر گواهی صادره از مراجع ذیصلاح و مورد نظر سازمان .

۷- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء موثر مراجع قضائی و ذیصلاح.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در متن گواهینامه موقت و یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم غیر پزشکی(تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) ، در آخرین روز ثبت نام داوطلبین (۱۵/۱۲/۱۳۹۹) می باشد.

ب) شرایط اختصاصی :

۱- ویژه آقایان: دارا بودن حداقل ۱۶۵ سانتیمتر قد، ویژه بانوان: دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد.

۲- دارا بودن شرایط بومی در شهر تهران (داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد.

الف- داوطلب حداقل (۴) چهار سال از سنوات تحصیلی (دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

ب- همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (صرفاً شاغلین) که شهر محل خدمت فعلی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.

ج- حداقل ۱ سال سابقه سکونت دائم داوطلب در استان تهران)

۳- فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان ۲۵% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از سهمیه قانونی برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.

آدرس سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی ۹۹ – ۱۴۰۰

آزمون استخدامی آتش نشانی 99 - 1400

مدارک ثبت نام و زمان آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۰

ثبت نام از تاریخ ۰۵/۱۲/۱۳۹۹ بمدت ۱۰روز بصورت اینترنتی ، از طریق درگاه اینترنتی azmoon۱۲۵.tehran.ir می باشد. لطفا شرایط ذکر شده در سامانه ثبت نام را در تمام مراحل به دقت مطالعه نموده و سپس ثبت نام را انجام دهید. پذیرش موافقت نامه در سامانه استخدام به منزله مطالعه کامل شرایط و قبول نمودن کلیه مفاد در نظر گرفته شده در آگهی استخدام است.

۱- عدم شرکت در هریک از بخش های آزمون ( علمی ، عملی، مصاحبه روانشناختی – شغلی ،گزینش، معاینات پزشکی ) به منزله انصراف از تقاضا تلقی میگردد.

۲- کلیه هزینه های معاینات پزشکی بر عهده داوطلبین میباشد که در مرکز معاینات معرفی شده، توسط داوطلب می بایست پرداخت گردد. و) مراحل اخذ آزمون ونحوه اعلام نتیجه:

۱- آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی بصورت مرحله ای برگزار شده و شرکت در هر مرحله منوط به کسب حد نصاب لازم در مرحله قبلی است. عدم کسب حد نصاب لازم در هر مرحله منجر به حذف داوطلب از فرآیند استخدام خواهد شد.

۲- در مرحله اول بر اساس اطلاعات خود اظهاری افراد آزمون علمی برگزار و نتیجه آزمون و اعلام اسامی واجدین شرایط جهت مرحله بعد منوط به کسب حد نصاب نمره لازم می باشد.

۳- پس از برگزاری آزمون علمی واجدین شرایط بر اساس چند برابر ظرفیت استخدام به آزمون عملی معرفی می شوند.

۴- در زمان برگزاری آزمون عملی مدارک مورد نیاز به شرح ذیل با اطلاعات خود اظهاری افراد تطبیق داده شده و با بررسی و صحت سنجی مدارک و در صورت تائید، آزمون عملی از ایشان به عمل خواهد آمد.

۴-۱- اصل شناسنامه عکسدار.

۴-۲- اصل مدرک تحصیلی .

۴-۳- اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی.

۴-۴- اصل کارت ملی .

۴-۵- همراه داشتن اصل و تصویر کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت فرزندان شاهد و ایثارگران .

۵- پس از اعلام نتایج آزمون عملی، اسامی چند برابر ظرفیت استخدامی جهت شرکت در مصاحبه روانشناختی – شغلی اعلام خواهد شد.

۶- افراد واجد شرایط تشخیص داده شده در مصاحبه روانشناختی – شغلی جهت طی مراحل گزینشی و معاینات پزشکی به مراجع ذیصلاح معرفی می شوند.

مفاد آزمون

آزمون علمی:
الف- هوش و توانمندی های عمومی(ضریب۲) ـ معارف اسلامی(ضریب ۱) ـ زبان انگلیسی(عمومی)(ضریب ۱)

ب- آزمون کتبی روانشناختی – شغلی * آزمون ورزشی برای آقایان : تر کیب بدنی(اندازه گیری قد و وزن)، انعطاف پذیری ، بارفیکس ، پلانک استاندارد(ثابت)، قدرت پنجه، دوی ۱۶۰۰ متر، عملیات ورزشی(کشیدن سورتمه با وزنه ۲۰ کیلوگرمی به مسافت ۲۰ متر به وسیله طناب از روبرو و کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر، هل دادن سورتمه ورزشی بعدی با وزنه ۴۰ کیلوگرمی به مسافت ۲۰ متر و کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر ، حمل دو گالن به وزن مجموع ۴۰ کیلوگرم به مسافت ۱۵ متر (رفت و برگشت جمعاً ۳۰ متر)).
آزمون ورزشی برای بانوان :
تر کیب بدنی(اندازه گیری قد و وزن)، انعطاف پذیری ، بارفیکس(بارفیکس افقی)، پلانک استاندارد، قدرت پنجه ، دوی ۱۶۰۰ متر، عملیات ورزشی(کشیدن سورتمه ورزشی با وزنه ۱۰ کیلوگرمی به وسیله طناب از روبرو به مسافت ۲۰ متر و کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر ،هل دادن سورتمه بعدی با وزنه ۲۰ کیلوگرمی به مسافت ۲۰ متر و سپس کشاندن همان سورتمه به وسیله طناب روی شانه به مسافت ۲۰ متر، حمل دو گالن به وزن مجموع ۲۰ کیلو به مسافت ۱۵ متر (رفت و برگشت جمعاً ۳۰ متر)).
تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از پاسخگویی به سئوالات به معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت، نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سئوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

ایثارگران

آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده، فرزندان آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت سنی(سنوات ارفاقی ۵ ساله) بهره مند خواهد شد. این دسته از داوطلبین تا قبل از باز شدن درگاه استخدام می توانند به امور اداری سازمان آتش نشانی نامه خود را ارائه نمایند.

 

1 دیدگاه در “زمان آزمون و جزئیات استخدام آتش نشانی ۹۹ – ۱۴۰۰

  1. پیمان بصیری گفت:

    سلام جسمانی سالم و ورزشکار پرورش اندام هستم

نظرات