آیا کلاهبرداری سهیل سنگرزاده از زنان صحت دارد؟ ماجرا چیست + فیلم

0

آیا کلاهبرداری سهیل سنگرزاده از زنان صحت دارد؟ ماجرا چیست + فیلم

به تازگی خبر ماجرای کلاهبرداری سهیل سنگرزاده در برخی رسانه ها و در فضای مجازی به بهانه عشق و عاشقی در ایران و در آمریکا منتشر شده که در ادامه جزئیات کامل و فیلم و سند و جنجالی شدن افشاگری زنی درباره کلاه برداری این چهره اینستاگرامی را میخوانید

کلاهبرداری سهیل سنگرزاده از زنان به بهانه عشق و عاشقی صحت دارد؟ + فیلم

کلاهبرداری سهیل سنگرزاده

حرف تازه – سهیل سنگرزاده چهره معروف اینستاگرام که مدتی است با دیالوگ چطوری جون دل برقراری عزیز به شدت مشهور شده حالا خبر کلاهبرداری از زنان و دختران و سوء استفاده از ثروت و احساسات انها اقدام به کلاهبرداری کرده ، منتشر شده است. صحت و سقم این خبر هنوز تایید و تکذیب نشده و خود سهیل سنگرزاده در این باره توضیحی نداده و واکشنی نشان نداده است. اما ماجرای خبر کلاهبرداری سهیل سنگرزاده و عنوان شکارچی زنان چیست؟

به گزارش حرف تازه از رکنا: ، در گام نخست بررسی‌های خبرنگار ما مشخص شد، سهیل سنگرزاده معروف به جون دل مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است. این خبر را ماریا یا همان مریم ۵۰ ساله یکسال قبل به خبرنگار بخش پرورش اندام رکنا گفته بود.

در ادامه با انتشار این خبر، اسنادی به دستمان رسیده که مشخص شد جون دل در ۵ فقره مبالغ ۵۰ هزار دلار از این خانم کلاهبرداری کرده که ۲۵۰ هزار دلار می‌شود. پس از انتشار این مطلب شخصی که از سهیل سنگرزاده و اطرافیانش ضربه وحشتناکی خورده بود با رکنا تماس گرفت و تمام این مطالب را تایید کرد و قول داد در ادامه دست به افشاگری‌های بیشتری خواهد زد. او گفت سهیل سنگرزاده اصلا آن چیزی که فکرش را می‌کنید نیست.

آیا کلاهبرداری سهیل سنگرزاده از زنان صحت دارد؟ ماجرا چیست + فیلم

گردنبند معروف سهیل سنگرزاده

جالب است بدانید شخصی که به قول خودش با ریشه هایش درد را لمس کرده یک کلاهبردار به تمام معنا است. گردنبندی که در کلیپ هایش دیده می‌شود و نماد این کلاهبردار هم است برای زنی به نام پریسا. ح است که همراه ۳۵۰ هزار دلار توسط جون دل به سرقت رفته است.

رکنا نوشت: یکی دیگر از قربانیان سهیل سنگرزاده به رکنا گفت که از این آدم و آشنایانش طوری ضربه خوردم که هنوز توان ایستادن ندارم. به دلایلی که از گفتم آن معذوریم این شخص حاضر نشد جزییاتی بیشتری از این ماجرا در اختیار رکنا بگذارد.

اینطور که به نظر می‌رسد تعداد شاکی‌های جون دل خیلی بیشتر از این‌ها است. هم رشته‌های سهیل سنگرزاده تایید کردند که در اوایل دهه نود در بلوار فردوس تهران پس از ارتباط با زن‌ها کلاهبرداری‌های خود را شروع کرده و اقدام‌های خود را تا ملبورن استرالیا و کالیفرنیای آمریکا ادامه داده است.

افشاگری زن ایرانی مقیم امریکا درباره سهیل سنگر زاده

یکی از قربانیان که در خارج از ایران زندگی می‌کند در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم.

او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید./ منبع رکنا

 

نظرات