بیوگرافی «بیژن مرتضوی» و همسر اول و دوم و سومش + خانواده و پسرش پژمان و فرزندان

1

بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده در ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در ساری ‌به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی مهندسی و نقشه‌کشی شهری و در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب دکتری موزیک شد. او تاکنون ۳ بار ازدواج کرده و همسر اولش که فوت کرده عاشقانه دوست داشت و از همسر دومش جدا شده و بار سوم با ستاره سعیدی ازدواج کرد.

بیوگرافی بیژن مرتضوی خواننده قدیمی و نوازنده ویولن و «همسر اول و دومش ستاره سعیدی» با عکس های جوانی تا حال و آهنگ ها و ماجرای ازدواج و همسر اول بیژن مرتضوی کیست و پسرش پژمان تا ازدواج و همسر اول و دوم و سومش و مهاجرت به امریکا و حواشی و همه چیز که باید درباره این خواننده بدانید را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی «بیژن مرتضوی» و همسر اول و دومش ستاره سعیدی + خانواده و پسرش

بیوگرافی بیژن مرتضوی

حرف تازه – بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده در ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در ساری ‌به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی مهندسی و نقشه‌کشی شهری و در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب دکتری موزیک شد. او هم اکنون در آمریکا و در ایالت کالیفرنیا زندگی میکند و به فعالیت خوانندگی مشغول است.

سبک آثار بی‌کلام او، ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است. با وجود آن‌که آلبوم‌های او حق انتشار در ایران ندارند، قطعات بی‌کلام او بارها از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

زندگینامه و آلبوم های موسیقی بیژن مرتضوی

خانواده و مادر و پدر و خواهر و برادر

مادر این خواننده در قید حیات است و از خواهر و برادر و پدرش نیز اطلاعی در دست نیست

سوابق هنری در موسیقی و خوانندگی

مرتضوی، نواختن ویولن را از کودکی در تهران و زیر نظر ۵ تن از معتبرترین استادان ویولن آموخت . در سن هفت ‌سالگی، نواختن پیانو، گیتار، سازهای کوبه‌ای و سازهای زهی موسیقی سنتی مانند عود تار و سنتور را فرا گرفت.

او در ۱۱ سالگی مقام اول مسابقه کشوری موسیقی دانش‌آموزان در ایران را کسب کرد و در ۱۴ سالگی یک گروه ارکستر ۳۲ نفری تشکیل داد و ساخته‌های خود را در اردوی رامسر در ایران اجرا کرد.

همسر اول بیژن مرتضوی کیست

این چهره تاکنون بر اساس خبرهای برخی رسانه ها دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش اطلاعی در دست نیست ، اما گفته شده است که از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد و این خبر تایید شده است

بیوگرافی و عکس های بیژن مرتضوی خواننده قدیمی

ازدواج مجدد و همسر دومش ستاره سعیدی

مرتضوی در سال ۹۸ با ستاره سعیدی مدیر برنامه های خود که متولد ۱۳۶۲ هست ازدواج کرده و این ازدواج حواشی زیادی برایش رقم زد و باعث انتقاد از وی شد.

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی کیست

“ستاره سعیدی”، در پیج اینستاگرامش درباره اختلاف سنی با همسرش نوشت: «مردم به من محبت دارند که می‌گویند ۲۲ سال سن دارد اما من متولد سال ۱۳۶۲ هستم و ۳۶ سال سن دارم. سن ۲۲ سالگی پر از خاطره است و لذت‌های زیبای خودش را دارد اما من این سنی که هستم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم و از تمام محبت‌های شما تشکر می‌کنم.»ستاره سعیدی پیش از مرگش به تومور مغزی مبتلا بود اما گفته شده بود که خوش خیم است با جراحی بهبود پیدا می‌کند.

این چهره پس از عمل جراحی در ناحیه مغز به کما رفت و سرانجام ۹ شهریورماه در بیمارستان درگذشت.

عکس ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی کیست + عکس و بیوگرافی

همسر اول بیژن مرتضوی کجاست

بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ اهل بابل استان مازندران موسیقیدان آهنگساز تنظیم کننده و خواننده است. او بار اول با خانمی ازدواج کرده که گفته میشود که بسیار عاشقش بوده، اما از اوج جوانی فوت می کند. وی از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد که الان دهه ۳۰ زندگیش را می گذراند.

تحصیل در انگلستان

بعد از اتمام مقطع دبیرستان در سال ۱۳۵۵ برای ادامه تحصیلات دانشگاهی در رشته مهندسی و نقشه‌کشی شهری عازم انگلستان شد و در کنارتحصیل به آموختن و اجرای موسیقی و یادگیری ویولن همت گماشت.

مهاجرت به آمریکا

در سال ۱۹۷۹ برای تحصیل در رشته موسیقی به آمریکا مهاجرت کرد و از سال ۱۹۸۵ در ایالت کالیفرنیا زندگی میکند

فعالیت در رشته فوتبال

بیژن مرتضوی خواننده قبل از انقلاب در مقطعی از زندگی خود در دهه ۵۰ در پست دروازه بان بصورت حرفه‌ای فوتبال بازی میکرد و عضو تیم ملی جوانان ایران بود.

او تا سال ۵۵ در کنار موسیقی، فوتبال هم بازی میکرد و به عضویت باشگاه راه‌آهن درآمد و سپس به تیم ملی جوانان دعوت شد.

در دوره نوجوانی و جوانی‌ تا جایی که فرصت می‌شد مسابقات فوتبال را دنبال می‌کرد ، اما پس دریافت مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل به انگلستان سفر رکرد و از فوتبال دور ماند.

زندگی در خارج از کشور عشقم را به ایران کم نکرده است

زندگی در خارج از کشور نتوانسته ذره‌ای از عشق و تعصب مرا نسبت به کشورم ایران کم کند. آخرین بار حدود ۱۴ سال قبل برای مدتی به ایران سفر کردم و در واقع مشکل خاصی وجود ندارد چون فقط در زمینه هنری فعالیت کرده‌ام.

آتیلا حجازی و بیژن مرتضوی

آتیلا حجازی و بیژن مرتضوی

عشق به ناصر حجازی اسطوره فوتبال

من از روی علاقه به ناصرخان حجازی دروازه‌بانی می‌کردم. در آن ایام پوسترهای ایشان در تمام مجلات کشور چاپ می‌شد و ما هم با علاقه اخبار مرتبط با آقای حجازی را پیگیری می‌کردیم.

شخصیت قابل تحسین و فروتنی آقای حجازی میزان علاقه مرا به این مرد صدچندان کرد و به‌رغم گذشت سال‌های زیاد همچنان عاشق و به یادشان هستم.

بیماری بیژن مرتضوی

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی دقایقی قبل در توییترش نوشت: به دلیل پایین آمدن سطح اکسیژن بیژن مرتضوی موزیسین و نوازنده مطرح ایرانی که در بیمارستانی در آمریکا بستری شده، به اتاق مراقبت های ویژه منتقل شد. مادر این خواننده بعد از خبر کرونای وی به شدت بی قراری کرده و دلتنگی میکند.

عکس های جوانی بیژن مرتضوی

پیج اینستاگرام بیژن مرتضوی

صفحه شخصی این خواننده و وازنه ویولن با آیدی bijan_mortazavi_original در اینستاگرام فعال است

آلبوم‌ها

۱۳۶۸ بیژن مرتضوی ۱
۱۳۷۰ بیژن مرتضوی ۲
۱۳۷۲ خواب و بیداری
۱۳۷۳ بیژن مرتضوی ۳
۱۳۷۵ آتش روی یخ
۱۳۷۷ بوی خوش عشق
۱۳۷۹ آواز خاموش
۱۳۸۲ یه قطره دریا
۱۳۸۵ به من چه
۱۳۸۹ موسیقی و من

1 دیدگاه در “بیوگرافی «بیژن مرتضوی» و همسر اول و دوم و سومش + خانواده و پسرش پژمان و فرزندان

  1. هستی گفت:

    سلام
    خانواده ی آقای بیژن مرتضوی در نوشهر ساکن هستند و یک برادر شبیه خودش داره که مو نمیزنن باهم 🥰

نظرات