بیوگرافی شهره موسوی و همسرش فریدون قربانیان و فرزندان + زندگینامه و علت بازداشت

4

“شهره موسوی″، نایب رئیس سوم (بخش زنان) فدراسیون فوتبال بود که در فروردین ۱۴۰۱ در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی بازداشت شد. در ادامه بیوگرافی شهره موسوی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال و همسرش و فرزندانش و زندگینامه شخصی و سیاسی و سوابق ورزشی و شغلی شهره موسوی و همسرش فریدون قربانیان و روزمه کامل و شغل و پیج اینستاگرام شهره موسوی و همسر و فرزندانش را در این بخش به اطلاع شما میرسانیم تا با این چهره آشنا شوید.

بیوگرافی «شهره موسوی» و همسر و فرزندانش + سوابق و زندگینامه شهره موسوی

بیوگرافی شهره موسوی

مهندس سیده شهره موسوی، زاده ۸ آذر سال ۱۳۴۵ در گیلان، “مدیر عامل شرکت بادران گستران” و نایب رئیس سوم (بخش زنان) بانوان فدراسیون فوتبال در سال ۹۹ بود که در اسفند ۱۴۰۰ پس از عزل شهاب الدین عزیزی خادم از سمت خود برکنار شد. او دارای تحصیلات کارشناسی در رشته مهندسی صنایع و فراورده‌های غذایی از دانشگاه شیراز می باشد. وی در فررودین ۱۴۰۱ در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی بازداشت شد.

سوابق شغلی و روزمه کاری

خانم موسوی تاکنون سابقه مدیر‌عاملی شرکت بازاریابی شبکه‌ای یا شبکه بادران گستران و مدیر عاملی تیم فوتبال بادران در لیگ آزادگان و … را در کارنامه خود ثبت کرده است

همسر شهره موسوی کیست

ایشان سال ها پیش با فریدون قربانیان ازدواج کرده و دارای فرزند هستند. فریدون قربانیان مشهدی مالک شرکت بازاریابی زنجیره ای بادران و رمزارز کینگ مانی، همسر شهره موسوی است.

بیوگرافی و سوابق شهره موسوی نائب رییس زنان فدراسیون فوتبال

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال

«شهاب الدین عزیزی خادم» بعد از انتخابات اسفند ۹۹ و کسب عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، «مهندس موسوی» را به عنوان نائب رییس بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.

وی در صفحه اینستاگرامش ضمن تشکر از اعتماد او برای کسب عنوان نائب رییسی نوشت: ضمن سپاس و تشکر از مجمع عمومی محترم فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به اینجانب، امیدوارم با حضورم در مسئولیت امور بانوان فدراسیون فوتبال ، گام های موثری در راستای رشد و تعالی ورزش فوتبال بانوان کشور برداشته شود.

اینستاگرام سیده شهره موسوی

گفتنی است که انتخابات قدراسیون فوتبال ۱۰ اسفند ۹۹ برگزار شد و عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

اینستاگرام سیده شهره موسوی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی s.shohreh.mousavi فعال است که میتوانید بیشتر با فعالیت های این بانوی ایرانی آشنا شوید

سوابق مدیریتی

مدیر‌عامل تیم فوتبال بادران در لیگ آزادگان

مدیر‌عامل شرکت بازاریابی شبکه‌ای (شرکت بادران گستران)

بازداشت نایب رئیس فدراسیون

منبع آگاه از بازداشت نایب رئیس فدراسیون فوتبال توسط وزارت اطلاعات در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی خبر داد.

این منبع آگاه افزود: در ادامه برخورد با متهمان پرونده کثیرالشاکی رمزارز کینگ مانی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز، امروز بازداشت و روانه زندان شد.

وی گفت: پیش از نیز آقای (ف. ق) متهم ردیف اول و همسر نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این پرونده کلاهبرداری نیز بازداشت و با قرار وثیقه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شده است.

این منبع آگاه با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از مالباختگان در این پرونده کلاهبرداری ثبت شکایت کرده اند، تصریح کرد: پرونده رمز‌ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاهبرداری در حوزه ارز‌های دیجیتال است و چندین هزار میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری شده و مطالبات شاکیان در حال رسیدگی کارشناسی است.

4 دیدگاه در “بیوگرافی شهره موسوی و همسرش فریدون قربانیان و فرزندان + زندگینامه و علت بازداشت

  1. کاملیا گفت:

    از این جامعه فساد ورزش فساد رشد کرده باید اون دستها از مملکتو ورزش قطع بشه توسط مردم

  2. آرش گفت:
    3
    1

    شاد و سبز باشید

  3. با حیا گفت:
    3
    12

    واقعا کی فساد از مملکت مسلمان ما پر می کشه انشاالله که همیشه پر میکشه .اگه رئیس فدراسیون بانوان حجابش کامل باشه محبوبتره اینجا جمهوری اسلامیه لطفا حجابتو شهره رعایت کن

  4. حسین گفت:
    9
    1

    واقعا جای تاسف داره نفوذ این خانم نزدیک بود با پارتی بازی منجر به یک فاجعه بشه و بادران به لیگ برتر صعود بکنه کی فساد از این‌مملکت پرمیکشه

نظرات