عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال ایران شد + اعلام نتایج و آرا

0

“نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال ایران”، امروز ۱۰ اسفند ۹۹ برگزار شد و نتایج آن تا ساعاتی دیگر اعلام میشود. نامزدهای نهایی ریاست فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی, کیومرث هاشمی, مصطفی آجرلو و شهاب عزیزی خادم هستند که به معرفی کامل رییس جدید و انتخابی فدراسیون فوتبال ایران میپردازیم.

نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال ایران 99 مشخص شد + معرفی رییس فدراسیون فوتبال ایران

آرا و نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال ایران

از ساعات اولیه روز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان آغاز شده و علی کریمی و کیومرث هاشمی و شهاب عزیزی خادم وارد کارزار انتخاباتی فدراسیون فوتبال شده است.

عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شد

در پایان رای گیری در مرحله دوم عزیزی خادم با ۴۹ رای به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شد. کیومرث هاشمی نیز ۳۸ رای به خود اختصاص داد.

مصطفی آجرلو دیگر کاندیدای انتخابات هم با دیدن علی کریمی خوش و بش گرمی با او داشت. رابطه این دو در دوران حضور در استیل آذین بسیار بد بود.

مصطفی آجرلو کاندید ریاست فدراسیون فوتبال

مصطفی آجرلو کاندید ریاست فدراسیون فوتبال

دو نفر از نمایندگان AFC که روی انتخابات امروز نظارت خواهند داشت

انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از یک سال تاخیر، در نهایت ۱۰ اسفند ۹۹ برگزار شدو بعد از کناره‌گیری مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، کرونا و اساسنامه دو اتفاقی بودند که انتخاب رییس جدید را با وقفه‌ای یک سال و اندی مواجه کردند.

مراسم با قرائت آیات کلام الله مجید به طور رسمی آغاز شد و در نهایت نیز طبق پیش بینی این مراسم در ساعت ۱۴ با اعلام دبیرکل به پایان خواهد رسید.

**شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی به دور دوم انتخابات رفتند تا به دنبال آرای نهایی برای انتخاب ریاست فدراسیون باشند.

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال

شهاب الدین عزیزی خادم کاندید ریاست فدراسیون فوتبال

رای دهندگان در انتخابات فدراسیون

احسان حاج صفی، وحید هاشمیان و … از جمله نفراتی بودند که به عنوان نمایندگان بخش‌های دیگر حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور در محل رای دهی، برگه‌های خود را برای انتخاب رییس فدراسیون به صندوق انداختند.

رای دهندگان این دوره از انتخابات فدراسیون تاکنون عبارتند از: مدیران تیم های دسته اولی، مدیران چهار تیم دسته دومی، تیم های فوتسال و مدیران لیگ دسته اول و مدیران باشگاه‌ها ، زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران و فرزنه توسلی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران، نیما نکیسا، دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی، حیدر بهاروند، سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل حال حاضر سپاهان و …… هم با حضور در محل رای دهی، برگه های خود را به صندوق انداختند.

کیومرث هاشمی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران

کیومرث هاشمی رییس فدراسیون فوتبال ایران

مسئول بدوی فدراسیون فوتبال: اگر کاندیداها نتوانند بیش از نصف آرا را کسب کنند، دو نامزدی که بیشترین تعداد رای را دارند، به دور دوم راه پیدا می‌کنند و بقیه از دور کنار می‌روند.

افراد رد صلاحیت شده

علی فلاحتی مسئول کمیته بدوی: اینطور نبود که افراد رد صلاحیت شده، صلاحیت نداشته باشند، فقط «صلاحیت آن ها برای ما احراز» نشد و به این خاطر بود که ما برای اولین بار بود که این کار را انجام می‌دادیم و بیشتر اشکال ها «شکلی» بود و اغلب به خاطر دیر رساندن فرم های ثبت نام.

نتایج رای علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال

علی کریمی بعد از اعلام اسامی و در حالیکه تنها ۹ رای به خود اختصاص داده بود، سالن را در میان تشویق حاضران ترک کرد.

طبق این موضوع شهاب الدین عزیزی خادم و کیومرث هاشمی به دور دوم انتخابات رفتند تا به دنبال آرای نهایی برای انتخاب ریاست فدراسیون باشند.

علی کریمی در آستانه انتخابات فردای فدراسیون فوتبال پستی را در حساب اینستاگرام خود به انتشار گذاشت.

نتایج رای علی کریمی

نظرات