زمان پخش و معرفی کامل برنامه ۱۴ اینچ + معرفی مهمانان امشب ۱۴ اینچ

0

برنامه ۱۴ اینچ برنامه جدید شبکه آی فیلم است که اولین قسمت این برنامه جمعه ۸ اسفند ۹۹ با حضور بازیگران سریال پدر سالار با اجرای امین زندگانی از “شبکه آی فیلم” پخش شد. در ادامه به زمان و ساعت پخش و «معرفی کامل برنامه ۱۴ اینچ» و تعداد قسمت ها و عکس و بیوگرافی «مهمانان امشب ۱۴ اینچ» میپردازیم.

زمان پخش و معرفی کامل برنامه 14 اینچ + معرفی مهمانان امشب ۱۴ اینچ

معرفی مهمانان برنامه ۱۴ اینچ آی فیلم

اولین قسمت برنامه جدید ۱۴ اینچ با اجرای امین زندگانی ،جمعه ۸ اسفند ۹۹  روی آنتن آی‌فیلم رفت ،در اولین قسمت به سریال «پدرسالار» با حضور بازیگران سریال خاطره‌انگیز، سیامک اطلسی و کمند امیرسلیمانی ،پرداخت.

برنامه ۱۴ اینچ که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی، به مرور سریال‌های محبوب ایرانی با حضور عوامل و هنرپیشگان آن‌ها می‌پردازد

آیتم ها و قسمت های ۱۴ اینچ

از آیتم‌های این برنامه می‌توان به گفت‌وگوی امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان مهمان، آیتم بازخوانی تیتراژ سریال با خوانندگی آیدین توسلی و استندآپ کمدی با اجرای میثم درویشان‌پور و آیتم موزیک، خاطره بازی و استنداپ کمدی از جمله این بخش‌هاست.

زمان پخش و معرفی کامل برنامه 14 اینچ + معرفی مهمانان امشب ۱۴ اینچ

زمان و ساعت پخش برنامه ۱۴ اینچ از آی فیلم

۱۴اینچ جمعه ها ساعت ۲۳:۰۰ به مدت ۵۰ دقیقه مهمان خانه آی‌فیلمی‌ها می‌شود. بازپخش آن شنبه ساعت ۷ صبح و یکشنبه ساعت ۱۹ خواهد بود.

کارگردان برنامه بیان کرد: استنداپ کمدی‌ها توسط میثم درویشان پور و با حضور مهمانان مردمی انجام می‌شود. همچنین با حضور یک خواننده یعنی آیدین توسلی تیتراژ سریال‌ها بازخوانی می‌شود.

محبی درباره عنوان برنامه نیز توضیح داد: دکور برنامه یک سازه است که یک تلویزیون ۱۴ اینچ است و پیمان قانع آن را طراحی کرده است. نام برنامه هم نوعی خاطره بازی و نوستالژی تلویزیون‌های قدیمی است.

امین زندگانی مجری ۱۴ اینچ

تهیه‌کننده «۱۴ اینچ» درباره دلیل انتخاب امین زندگانی به‌عنوان مجری این برنامه نیز یادآور شد: گزینه‌های مختلفی داشتیم که در نهایت امین زندگانی انتخاب شد، او سواد بالایی در حوزه رسانه دارد و از تجربه بالایی در حوزه آثار نمایشی برخوردار است و لحن و ادبیات و سواد او باعث شد اجرای برنامه را به او پیشنهاد کنیم.

نظرات