۵۵ متن و پیام زیبا تبریک روز پدر و مرد به دایی ۱۴۰۱ +‌عکس نوشته استوری

0

با توجه به اینکه روز مرد در تقویم رسمی ایران ۱۳ ماه رجب به یادبود میلاد حضرت امام علی (ع) به ثبت رسیده و به این نام نامگذاری شده است. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن تبریک روز پدر به دایی + جملات زیبا و صمیمانه تبریک روز مرد و متن های تبریک روز مرد به دایی و تبریک روز پدر به دایی جون همراه با عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه روز پدر و روز مرد ۱۴۰۱ در میلاد حضرت امام علی (ع) برای تبریک روز پدر به دایی و دایی جونم قرار داده ایم. شما می توانید یکی از این جملات را انتخاب کنید و در روز میلاد حضرت علی (ع) برای دایی جون خود بفرستید.

متن تبریک روز مرد به دایی + عکس نوشته و استوری

 

۵۵ متن و پیام زیبا تبریک روز پدر و مرد به دایی ۱۴۰۱ +‌عکس نوشته استوری

دایی جان

نگاه مهربان و صدای دلنشینت

همیشه مرهم دل من در این غربت است

بدان که برای من بهترینی

روز مرد مبارک باد

***

با وجود دایی، ما در خانه مان احساس نمی کنیم که مرد نداریم. وقتی که پدرم نیست، دایی ام برایمان نقش پدرم را بازی می کند. از همین جا می خواهم روز مرد را به دایی عزیزم تبریک بگویم.

***

مهربان ترین دایی دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.

روزت مبارک

***

در تمام سال های عمرم وقتم را صرف پیدا کردن انسان های خوب برای الگو برداری نکرده ام ، چون می دانم که تو یکی از آن هایی. روزت مبارک دایی جان

***

خواهرزاده ات عاشقانه دوستت دارد و دوستت خواهد داشت. دایی جان، تو یکی از فرشتگان خدا برای من روی زمین هستی. با وجود تو هست که من باور کردم که خدا فرشتگان را روی زمین هم آفریده. روزت مبارک باشد.

***

یک مرد آنگاه مرد است که سرو سبز قامتش در جنگل ظلمات نامردمی‌های زمانه استوار بماند و شما مردانگی را به روزگار نشان دادید.

دایی جان روزت مبارک

***

روز مرد مبارک! اگر چه ما نمی توانیم خانواده خود را انتخاب کنیم ، اما می دانم که خداوند برای من بهترین دایی دنیا را خلق کرده است. با آرزوی بهترین ها از طرف خواهر زاده ات.

***

دایی عزیزم، اگر بخواهند رسم مردانگی را به دیگران بیاموزند، باید از زندگی تو سرلوحه بگیرند و از زندگی تو سرمشق بگیرند تا بتوانند مردانگی را بیاموزند. تو در زندگی من نقش بسیار پررنگ و مهمی داری! من برای تو ارزش بسیاری قائل هستم؛ روز مرد را به تو که مردانگی ات زبان زد خاص و عام است تبریک می گویم. امیدوارم که سایه ات برای هزاران سال هم که شده بر سر ما و خانواده ی ما باشد.

***

 

عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید تبریک روز مرد به دایی ۱۴۰۱

عکس پروفایل تبریک روز مرد به دایی 99

عکس پروفایل تبریک روز مرد به دایی 99

عکس پروفایل دایی روزت مبارک

عکس نوشته دایی جون روزت مبارک

عکس نوشته تبریک روز مرد به دایی 99

عکس نوشته دایی روزت مبارک

با ما همراه باشید.

 

نظرات