خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نقطه چین به همراه نقش

0

“نقطه چین″، سریال ایرانی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان است. این سریال محصول سال ۱۳۸۲ و در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. سریال نقطه چین که اولین بار در سال ۸۲ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال نقطه چین + به همراه نقش

 

خلاصه داستان

سریال “نقطه چین” روایتگر دو باجناق به نام‌های “اردل” و “بامشاد” در شرکت” منچولباف” (مرکز نهادینه‌سازی چالشها و لوازم بهینه‌سازی امور فرهنگی) که متعلق به پدر زن آن‌ها است با یکدیگر همکار هستند.

داستان سریال نقطه چین

این همکاری دوباجناق علاوه بر مشکلاتی که برای این شرکت پیش آورده باعث شده “منیژه” و “مژده” همسران آنها نیز دچار مشکلاتی شوند. “منیژه” و “مژده” با همدیگر خواهر هستند که پدر آن‌ها “ددی” است. همچنین “کوروش” بعدها با “بهنوش”، خواهر بامشاد (با بازی ساناز سماواتی) ازدواج می‌کند.

 

اسامی بازیگران سریال نقطه چین

اسامی بازیگران سریال نقطه چین

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهران مدیری، تهیه کننده: حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان، نویسندگان: پیمان قاسم خانی ، مهراب قاسم خانی ، سروش صحت ، بهمن معتمدیان ، علیرضا کاظمی پور ، شقایق دهقان ، محسن چگینی و علیرضا ناظر فصیحی. مدیر فیلمبردار: منوچهر مظفری و فرشید رسولی، چهره پرداز: فاطمه کمالی و بیژن بنفشه خواه، طراح گریم: حمید میهن دوست، طراح لباس: مهران مدیری، صدابردار: محمد حاتم‌نژاد و حمید گرمابدری.

نظرات