پیامک و متن تبریک روز پدر به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو ۱۴۰۰ +عکس نوشته

0

عکس استوری و پیام ها و متن ادبی تبریک روز پدر به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو ۱۴۰۰ + عکس نوشته تبریک روز پدر و روز مرد به عموجان و عکس پروفایل و عکس استوری روزت مبارک عموجونم (۱۴۰۰) را در این بخش برای شما اماده کردیم.

پیامک و متن تبریک روز پدر 1400 به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو +عکس نوشته

پیامک و متن تبریک روز پدر به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو ۱۴۰۰ +عکس نوشته و عکس استوری

روز پدر و روز مرد یکی از مهمترین مناسبت های ما ایرانیان است که در همه ساله در روز ولادت حضرت علی ع برگزار میشود و امسال در سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ می باشد. اگر به دنبال متن و پیام تبریک روز پدر و روز مرد برای عمو در سال ۱۴۰۰ هستید و عکس نوشته و عکس استوری جدید تبریک روز پدر و مرد به عمو ویژه روز مرد و روز پدر ۱۴۰۰ را علاقه کند هستید دانلود کنید در ادامه مطلب از با ما همراه باشید

متن ادبی تبریک روز پدر به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو +عکس نوشته

عکس نوشته و متن تبریک روز پدر به عمو ۱۴۰۰

عموی عزیزم، امروز که روز پدر و روز مرد است ،فرصت پیدا کردم تا از شما و پدرم تشکر کنم و این روز زیبا و فرخنده را هم به شما و هم به پدرم تبریک بگویم. عموی عزیزم، روزتان مبارک.

*******

عموی عزیزم که مانند پدری مهربان و دلسوز در زندگی ام هستی و من تو را مانند پدرم دوست دارم ،حال که روز پدر و روز مرد است خواستم به مرد بزرگ زندگی ام تبریک بگویم. عمو جان، روزت مبارک.

عکس نوشته عموی عزیزم روز پدر و مرد + متن

عمو جانم، امروز روز پدر و روز مرد است و شما دست کمی از پدر برای من نداشته اید. هم شما و هم پدرم را به اندازه کل دنیا دوست دارم. روزتان مبارک.

*******

عمو جان، امروز که روز پدر و روز مرد است، روزتان مبارک.

*******

عموجونم، شما یک مرد نمونه، صبور، دوست داشتنی و زحمت کش هستی و می‌دانم که بهترین‌ها شایسته شماست. روزتان مبارک از طرف برادر زاده ات.

*******

امروز روز مرد و روز پدر است و من میخواهم در این روز از عموی عزیزم تشکر کنم و همچنین این روز زیبا و فرخنده را به او تبریک بگویم. عمو جان، روزت مبارک.

عکس نوشته عموجانم روزت مبارک

عکس نوشته عموجانم روزت مبارک
عمو جانم، در هر جا که کمبود پدر را احساس کردم تو آمدی و جایگزین پدرم شدی و تمام تلاشت را کردی تا من احساس نکنم که پدری در زندگی ام ندارم. عمو جان، دوستت دارم و میخواهم بدانی که فوق العاده برای من مهم هستی. روز پدر و روز مرد را به تو تبریک می گویم.

******

روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) روز بزرگی است که باید مهربانی‌ها و فداکاری‌های بی نظیر مردان را به آن‌ها تبریک گفت. عمو جانم روزت مبارک

متن تبریک روز مرد به عمو

عکس نوشته و متن تبریک روز مرد به عمو ۱۴۰۰

عموی خوبم، روز مرد مبارک! اگر چه ما نمی‌توانیم خانواده خود را انتخاب کنیم، اما می‌دانم که خداوند برای من بهترین دایی دنیا را خلق کرده است. با آرزوی بهترین‌ها از طرف برادر زاده ات.

******

وقتی که صحبت از عمو‌ها می‌شود، می‌دانم که شما بهترین عموی دنیایی، مهربان و دوست داشتنی. روزمرد بر شما مبارک.

*******

عمو جانم، من دو مرد را در زندگی ام خیلی دوست دارم که یکی پدرم هست و یکی هم شما هستی. عموی عزیزم، روز مرد و روز پدر مبارکتان باشد.

جملات زیبای تبریک روز پدر برای عمو

جملات زیبای تبریک روز پدر برای عمو

عموی عزیزم، روز پدر و روز مرد مبارکتان باشد. از خدا میخواهم که سالیان سال سایه تان بر سر من و زندگی ام بماند تا من باز هم از مهربانی ها و عشق و محبت بی اندازه شما محروم نشوم. عمو جانم، بی نهایت دوست تان دارم.

******

عموجونم، شما یک مرد نمونه، صبور، دوست داشتنی و زحمت کش هستی و می‌دانم که بهترین‌ها شایسته شماست. روزتان مبارک از طرف برادر زاده ات.

******

سالروز تولد حضرت امیر المومنین اولیت اختر تابناک امامت و ولایت و روز مرد بر همه مردان ایران زمین مبارک.

 عکس نوشته تبریک روز پدر به عمو جانم + متن

عمو جان، میخواهم بدانی که برادرزاده ات تو را با دنیا عوض نمیکند.حالا که روز مرد و روز پدر هست ،این روز را به شما و پسر عموی عزیزم تبریک میگویم.

*****

جملات و متن درباره عمو ،عمو جان، روز مرد و روز پدر مبارک.

******

مردان بزرگ قلبی از طلا دارند که باید آن را در وجودشان کشف کرد، عموجان قلب طلایی تو امید زندگی من است. با آرزوی شادی بی نهایت در این روز دوستت دارم و روزت مبارک

عکس نوشته تبریک روز پدر به عمو جانم + متن

مرد خوب بودن یعنی یک پسر خوب، دایی خوب، دوست خوب و پدر خوب بودن است. همه این هاست که مردانگی معنا می‌دهد. با آرزوی بهترین ا در این روز زیبا و پر برکت. دایی جان روزت مبارک

******

عموی عزیزم، اکنون که روز پدر است من دلم نیامد که تنها این روز را به پدرم تبریک بگویم چرا که شما هم به مانند پدر نقشی پر رنگ در زندگی ام داشتید. عموی عزیزم، روز پدر و روز مرد مبارک.

*****

با سلام و آرزوی بهترین‌ها برای مردانی که می‌شناسم و آن‌ها را دوست دارم. عمو جان عزیزم دوستت دارم و روزت مبارک.

امروز برای همه مردان زندگی ام آرزوی بهترین‌ها را دارم، مردانی که با تمام وجود دوستشان دارم و الگوی زندگی من هستند. عمو جانم روزت مبارک.

******

برای عموی عزیزم، شما یک مرد فوق العاده و پدری بی نظیر هستید. در این روز برایتان بهترین آرزو‌ها را دارم و امیدوارم که همیشه شاد و پیروز باشید. روزتان مبارک

******

مرد کسی است که عشق را به خانواده می‌آورد و باعث خوشبختی وی شود. روز مرد و روز پدر مبارک عموجان از طرف برادرزاده ات.

******

بهترین عموی دنیا روز پدر و روز مرد بر شما مبارک

******

روز مرد بر بهترین عموی دنیا مبارک

پیامک و متن تبریک روز پدر 1400 به عمو و متن تبریک روز مرد به عمو +عکس نوشته

نظرات