بیوگرافی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام و همسرانش + شغل

0

بیوگرافی علی شکارچی مرد دو زنه کیست؟ بیوگرافی و عکس های همسر اول و دوم علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام و ماجرای جنجالی ازدواج اول و دومش و پیج اصلی اینستاگرام و گفتگو و لایو وی درباره زندگی شخصی علی شکاری را در این بخش میخوانید.

علی شکارچی مرد دو زنه | بیوگرافی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام و همسرانش + شغل

بیوگرافی علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام

علی شکارچی چهره اینستاگرامی، متولد دهه شصت و ۳۱ ساله این روزها با انتشار تصاویر دو همسرش در پیج اینستاگرامش به شهرت رسیده و حسابی جنجالی شده، تا جایی که کاربران فضای مجازی برخی به او با کامنت های تند فحاشی کرده و برخی دیگر نیز میگویند که تبلیغ چند همسریه و رفتار و کردار و انتشار تصاویر چند همسری وجهه خوبی ندارد.

خانواده و همسر اول و دوم علی شکارچی چهره اینستاگرامی

آقای شکارچی متولد دهه شصت ۳۲ ساله در بوشهر و بندر عامری است که بار اول در سال ۱۳۹۰ با یکی از دختران فامیل ازدواج کرد و یک بچه دارد و بعد از ۹ سال حالا در سال ۹۹ مجددا ازدواج کرده !!!!

نکته جالب اینکه همسر دومش که بسیار کم سن و سال است او نیز از دختران فامیل و اقوام نزدیک است.

مخالفت همسر اول

علی میگه که همسر اول و خانواده دو طرف با ازدواج مجدد او مخالف بوده و در نهایت با شرطی که همسر اولش که به نام زدن منزل شخصی به نام او بوده، دوباره ازدواج میکنه

هر دو همسر شکارچی، عاشقش هستند و او را بسیار دوست دارند. همسر دومش گویا از ۱۲ سالگی عاشق علی بوده و اما به دلیل سن کم نتوانسته با او ازدواج کند.

زندگی هر دو گاهی تنش و اختلاف و گاهی نیز با صلح و آرامش است ،اما در کل در کنار هم با همه خوبی ها و بدی ها، زندگی خوبی دارند.

زندگی شخصی و منبع درامد و شغل علی شکارچی مرد دو زنه اینستاگرام

پیج اصلی اینستاگرام علی شکارچی مرد دو زنه

پیج اصلی اینستاگرام وی با آیدی

alishekarchiiii فعال است که البته چند پیج فیک به نام ایشان در اینستاگرام هست که وی درخواست ریپورت داده. او در بیو صفحه شخصی خود نوشته: یکی کمه، دو تا خوبه

در توضیح تصاویر با همسرانش نیز نوشته : از مشکلات دوتا زن داشتن اینکه هر چی باشه باید برا دوتاشون انجام بدی، حالا میخواد عکس باشه یا هر چیزی، ولی ما انجام میدیم نوکرشون هم هستیم

منبع درآمد و شغل

او در بوشهر بندر عامری زندگی می کند و موتور سوار حرفه ای بوده ، اما درباره شغل و درامدش توضیحی نداده ، اما از تصاویر و اتومبیل و زندگی شخصی مشخص است که وضعیت مالی خوبی دارد.

نظرات