پیام و متن روز جهانی طناب کشی با عکس نوشته و عکس پروفایل خاص

0

پیام های روز جهانی طناب کشی با عکس نوشته و عکس پروفایل خاص و زیبا و تاریخچه و جملات و اس ام اس و متن هایی درباره روز طناب کشی در ۱۹ فوریه برای شما اماده کردیم.

پیام و متن روز جهانی طناب کشی با عکس نوشته و عکس پروفایل خاص + تصاویر

عکس نوشته و متن درباره روز جهانی طناب کشی

روز جهانی طناب کشی، ( international tug of war day) و طناب‌کشی ( Tug of war) یکی از بازی‌های جهانی است که در آن دو گروه درگیر مسابقه می شوند. هر گروه یک سر طنابی را در دست گرفته و با شروع مسابقه طناب را به طرف خود می کشند. گروهی که موفق شود تیم مقابل را به طرف خود بکشد و از خط وسط زمین رد کند برنده این مسابقه است.

متن درباره روز جهانی طناب کشی

طریقه بازی

به وسیله یک طناب بلند و چند نفر مسابقه ای برگزار میشود. طناب کشی در عهد باستان به سبکهای مختلفی انجام میشد ، در افغانستان ، تیمها از یک تیر چوبی به جای طناب استفاده میکردند ، در کره کودکان بازوهای خود را به دور کمر یکدیگر قلاب میکردند ، تابدین ترتیب یک طناب کشی زنده تشکیل شود ، سر دسته تیمها قدرت زیادی داشتند و با دستهایشان تیمها را به هم وصل میکردند . طناب کشی ورزشی انحصاراً گروهی نبود ، بلکه در شماری کشورها نوعی طناب کشی نفر به نفر یا تک به تک وجود داشت

پیامک و اس ام اس درباره روز جهانی طناب کشی

پیامک و اس ام اس روز جهانی طناب کشی با عکس نوشته

مشخص نیست و رقابت طناب کشی از جشنها و مراسم باستانی سرچشمه میگیرد که در نقاط زیادی از جهان مثل مصر ، برمه ، هندوستان ، بورنئی ، ژاپن ، کره ، هاوائی ، و آفریقای جنوبی وجود داشتند طناب کشی درعهد باستان به سبکهای مختلفی انجام میشد

عکس نوشته روز طناب کشی گرامی باد

طناب کشی بعدها به یک رقابت قدرت بدنی صرف ، تبدیل شد در یونان مهد بازیهای المپیک باستانی ، حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد ورزشکاران سایر ورزشها طناب کشی را هم بعنوان ورزشی رقابتی و هم بعنوان تمرینات قدرت بدنی انجام میدادند ، در اروپای غربی مدارکی از طناب کشی در هزاره اول بعد از میلاد در داستانهای قهرمانان حماسی اسکاندیناویائی و آلمانی یافت شده که آنان در بازیهای قدرتی شرکت میکردند.

عکس کارتونی طناب کشیدن دختر و پسر

عکس کارتونی طناب کشیدن دختر و پسر

عکس دختر و پسر در حال طناب کشی

عکس دختر و پسر در حال طناب کشی

عکس کارتونی طناب کشیدن دختر و پسر

 

نظرات