ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا چیست + فیلم

0

ماجرای “واکسن زدن شهاب حسینی” در آمریکا چیست؟ آیا تزریق واکسن کرونا در آمریکا توسط شهاب حسینی صحت دارد؟ در ادامه جزئیات خبر را با فیلم مشاهده کنید

ماجرای واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا چیست + فیلم

فیلم لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

به گزارش حرف تازه از اصلاحات نیوز: در ساعات گذشته ویدئویی با عنوان لحظه واکسیناسیون شدن شهاب حسینی در آمریکا در فضای مجازی منتشر شده که البته هنوز رسما تایید نشده، ماسک ندارد و لباس آستین کوتاه بر تن دارد، شاید این ویدئو جدید نباشد اما به هر حال نشان از حساسیت مردم نسبت به تاخیر عجیب در واکسیناسیون دارد.

اگر فیلم را تماشا کنید می بینید شهاب حسینی بعد از کرفتن تب و اندازه گیری حرارت بدنش، فقط آستین لباسش را بالا زده و آماده شدن وی برای تزریق واکسن را نشان میدهد، اما مشخص نیست که این فیلم کوتاه برای چه زمانی و چه تاریخی هست. خود شهاب حسینی نیز هنوز واکنشی به این فیلم نشان نداده است

شهاب هم اکنون در حال ضبط و اجرای برنامه همرفیق است که پنجشنبه شب ها از نماوا بطور اختصاصی پخش میشود و تاکنون چند قسمت از این برنامه که ضبط قبلی بوده پخش شده است.

گفتنی شهاب حسینی بازیگر سرشناس ایرانی بعد از مهاجرت از ایران ،یک شرکت فیلم سازی با همکاری کوروش آهاری، کارگردان، و الکس بریتو، تهیه کننده، تاسیس کرده و گفته هدفش نشنان دادن فرهنگ ایرانی می باشد.

این شرکت به پخش فیلم های ایرانی و بین المللی و تولید برنامه های زنده می پردازد. همچنین با حضور هنرمندان ایران و جهان، رویدادهای فرهنگی، هنری، و سینمایی مختلفی را برگزار می کند.

شهاب حسینی در فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری به همراه بازیگران ایرانی و خارجی حضور دارد که اکران آن به تازگی در آمریکا آغاز شده است و از هفته اول اسفند ماه نیز در ایران اکران می شود.

نظرات