شادی گل منشوری گادوین منشا با حرکت غیر اخلاقی + فیلم کامل

1

فیلم کامل و بدون سانسور شادی گل منشوری گادوین منشا با حرکت غیر اخلاقی را که باعث محرومیتش شد را در ادامه ببینید که با حرکت زشتی این شادی گل را در بازی گل گهر و نساجی مازندران انجام داده است.

شادی گل منشوری گادوین منشا با حرکت غیر اخلاقی + فیلم کامل بدون سانسور

فیلم شادی گل منشوری گادوین منشا بدون سانسور

بعد از گلزنی گاودین منشا بازیکن گل گهر در قائمشهر مقابل نساجی مازندران، شادی بعد از گل عجیب منشا باعث شد تا او محروم شود.

گل گهر با سرمربیگری امیر قلعه نویی در دقیقه ۸۶ توسط گادوین منشا در قائمشهر، در مقابل نساجی به گل پیروزی رسید و به ۳ امتیاز ارزشمند دست یابد.

منشا پس از گل حساس خود دست به شادی عجیبی زد و با حرکتی غیر ورزشی و غیر اخلاقی گل ۳ امتیازی خود را جشن گرفت. حالا خبر رسیده که او به دیل حرکت زشت خود محروم شده است. بازی بعدی گل گهری ها با پرسپولیس است و این بازیکن به دلیل محرومیت، بازی مقابل تیم سابقش یعنی پرسپولیس را از دست داد.

محرومیت منشا بازیکن گل گهر

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن تیم گل گهر سیرجان صادر کرد و گادوین منشا تا اطلاع ثانوی محروم شد.
با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه بین تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته پانزدهم، از سوی گادوین منشا، بازیکن تیم گل گهر سیرجان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی در خور صدور قرار دستور موقت می‌باشد. بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی وی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم است.

قرار صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

گادوین که بازی مقابل نساجی را از روی نیمکت آغاز کرد توانست با به ثمر رساندن گل برتری تیمش، گل گهر را به سه امتیاز ارزشمند برساند.

تیم گل گهر در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و این دیدار با نتیجه ۲-۱ به نفع شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

گادوین منشا که این هفته ها به دلیل مسائل مختلف و اختلاف با کادر فنی زیر فشار عجیبی بود می توانست با گل زنی مقابل نساجی از بحران خارج شود اما نحوه شادی گل این مهاجم برای منشا دردسر ساز شد.

 

1 دیدگاه در “شادی گل منشوری گادوین منشا با حرکت غیر اخلاقی + فیلم کامل

  1. مهران گفت:

    شما به این می گویید بدون سانسور؟ فیلم منشا را می گویم که سایتهای دیگر کامل پخش کرده اند. عقب اید!

نظرات