بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال ۲ کیست؟

0

رضا آبپاک بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال ۲ است که پیش از این در فصل اول این سریال نیز بازی کرده است. با بیوگرافی و زندگینامه و عکس های شخصی و سوابق هنری رضا آبپاک “بازیگر نقش اسماعیل ”در مجله حرف تازه آشنا شوید

بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال 2 کیست؟ + بیوگرافی و عکس شخصی

بیوگرافی رضا آبپاک بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال ۲

آرضا آبپاک، زاده سال ۱۳۶۱ در تبریز، بازیگر و شاعر ایرانی است که در رشته زبان و ادبیات انکلیسی تحصیل کرده است.

سوابق بازیگری

آقای رضا آبپاک بازیگری را از تئاتر در تبریز شروع کرده و یکی از بازیگران فعال و با سابقه تئاتر می باشد

بعد از سالها فعالیت در تئاتر و بازی در چندین نمایش ، برای اولین بار در سریال جلال در نقش اسماعیل مقدم مقابل دوربین رفت و در فصل دوم و سریال جلال ۲ نیز بازی کرده است.

بیوگرافی رضا آبپاک بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال 2

فیلم ها و سریال ها

ابپاک همچنین در فیلم آوازهای مادرم، ساخته حسن نجفی با حمیرا ریاضی هم بازی بود و حالا نیز در مجموعه جلال با او همبازی است

این سریال بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در پانزده قسمت از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و اکنون در فصل دوم سریال جلال نیز ایفای نقش می کند.

گفتنی است، فصل دوم سریال جلال در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود. سریال جلال ۲ روایتگر برهه ای خاصی از تاریخ معاصر است. در این فصل قیام مردم تبریز تا پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی سوسنگرد را روایت می کند. هنوز جزئیات بیشتری از داستان فصل دوم “جلال” منتشر نشده است.

اینستاگرام رضا آبپاک

فصل دوم نیز مانند فصل اول در آذربایجان ساخته خواهد شد و به قیام مردم آذربایجان می پدازد. در فصل جدید عمار تفتی همچنان ایفاگر نقش جلال خواهد بود و حمیرا ریاضی نیز دیگر بازیگری است که از فصل گذشته سریال را همراهی خواهد کرد.

در سریال جلال ۲ بازیگرانی چون عمار تفتی در نقش جلال، حمیرا ریاضی در نقش مرضیه همسر جلال، هادی افتخارزاده در نقش مامور شهربانی به نام سخاری (فخاری) و سنا پورسعیدی بازیگر نقش بزرگسالی دختر جلال، همایون ارشادی ، مهران رجبی در نقش سید جعفر، جواد قامتی ، امیر اسماعیلی و کامیار شکیبایی که در نقش دکتر مبین بازی کرده که در ۱۸ مهر ۹۹ درگذشت.

عکس سنا پورسعیدی در نقش سارا و رضا آبپاک در سریال جلال

سنا پورسعیدی و رضا آبپاک

بیوگرافی و اسم واقعی بازیگر نقش اسماعیل در سریال جلال

نظرات