بیوگرافی بازیگران سریال من یک مستاجرم با نقش و اسامی + خلاصه داستان

0

“من یک مستاجرم″، سریال ایرانی به کارگردانی پریسا بخت آور و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام است. این سریال محصول سال ۱۳۸۲ و در ژانر درام و طنز ساخته شده است. سریال من یک مستاجرم که اولین بار در تیر ۸۳ از شبکه سوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران «سریال من یک مستاجرم» با نقش و اسامی + خلاصه داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

سریال “من یک مستاجرم” روایتگر یک پیرزن به نام “زمانه خانم” (با بازی کتایون امیرابراهیمی) است که دارای یک ساختمان پنج واحده درتهران است و از خارج برمی گرددو در فرودگاه با پسری به نام “مسعود” آشنا شده و “مسعود” او را تا خانه‌اش می‌رساند.

داستان سریال من یک مستاجرم

مباشر “زمانه خانم” خانه را اجاره داده است… مسعود مباشر جدید می‌شود و به دنبال مستاجر برای خانه می‌گردد. اولین مستاجران “ناصر” و همسرش “نیره” که “ناصر”، دوست مسعود و نیره از اقوام مسعود است، به همراه دو زوج دیگر در خانه ساکن می‌شوند.

اسامی بازیگران سریال من یک مستاجرم

مسعود هم برای اینکه در خانه بماند مجبور به ازدواج می‌شود. خواهر زاده زمانه خانم با نام “نیلوفر” از خارج می‌آید و مسعود عاشق او می‌شود. نصف خانه مال “نیلوفر” بوده و مستاجران باید خانه را خالی کنند و در آن زمان پدر “ناصر” از شهرستان می‌آید و…

 

اسامی بازیگران سریال من یک مستاجرم

 

اسامی بازیگران سریال من یک مستاجرم با نقش

کتایون امیرابراهیمی: در نقش زمانه خانم
امیر جعفری: در نقش مسعود
سعید آقاخانی: در نقش ناصر
ریما رامین‌فر: در نقش نیره
نگار فروزنده: در نقش هنگامه
سپند امیرسلیمانی: در نقش حسام
بهاره رهنما: در نقش نیلوفر دختر دشتی
الهام چرخنده: در نقش نگار
آرش مجیدی: در نقش نوری
نیما تارخ: در نقش سهراب
محسن قاضی مرادی: در نقش دشتی
سروش خلیلی: پدر  در نقش سهراب
مجید شهریاری: در نقش دزد
نورا هاشمی: در نقش خواهر ناصر
جواد عزتی: در نقش پیک موتوری
فرشید نوابی: در نقش شوهر نیلوفر
رضا بنفشه خواه:در نقش پدر ناصر

بیوگرافی بازیگران سریال من یک مستاجرم

 

دیگر عوامل

کارگردان: پریسا بخت آور، نویسندگان: شادمهر راستین و سروش صحت، تهیه کنندگان: ایرج محمدی و مهرام مهام، طراح صحنه و لباس: محمد گنجعلی، طراح گریم: محسن ملکی، ناظر کیفی: محمد صدری، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، دستیاران کارگردان: آرش مجیدی و فرزانه رحمانی، برنامه ریز: علیرضا محمدی روزبهانی، منشی صحنه: فروزان جلیلی، مدیر تولید: شهرام دانشپور، آهنگساز: امید کرامتی، صدابردار: احمد پولی بابایی، تدوین: خشایار موحدیان، تصویربردار: افشین احمدی.

نظرات