بیوگرافی بازیگران فیلم آواز در خواب به همراه خلاصه داستان و عکس

0

“آواز در خواب″، فیلم ایرانی به کارگردانی آرش سجادی حسینی و تهیه کنندگی فرهاد گلی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ و در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است. فیلم آواز در خواب که اولین بار در سال ۹۷ اکران شد حالا قرار است برای اولین بار بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران فیلم آواز در خواب به همراه خلاصه داستان و عکس

 

خلاصه داستان

فیلم “آواز دز خواب” روایتگر فردی به نام “آقای فتحی” صاحب یک مغازه‌ی عتیقه فروشی است که فردی بسیار خسیس است. او روح شریکش را در خواب می‌بیند که او را متوجه گذشته، حال و آینده‌اش می‌کند.

داستان فیلم آواز در خواب

“فتحی” که در خواب حس می‌کند متحول شده، از خواب بیدار می‌شود و آدم دیگری می‌شود که این تازه اول ماجراست. آرش سجادی حسینی تاکنون فیلم “موج سوم” و سریال “صندوقخانه” را کارگردانی کرده است.

 

اسامی بازیگران فیلم آواز در خواب

اسامی بازیگران فیلم آواز در خواب

 

دیگر عوامل

کارگردان: آرش سجادی حسینی، تهیه کننده: فرهاد گلی، دستیار کارگردان: شهرام آریا، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، مدیر تصویربرداری: منصور عبدالرضایی، تصویربردار: محسن استیری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: علی غفاری، مدیر صدابرداری: بابک نیازی، تدوین: احسان فانیان، ساخت تیتراژ: رسول صبوری، طراح صحنه و لباس: آرش سجادی حسینی، طراح گریم: سمره برازنده، تدوین: احسان فانیان.

نظرات