بیوگرافی و عکس های پویا رحمانی کشتی گیر

0

پویا رحمانی کشتی گیر دوپینگ و پس گرفتن مدال طلای وی در بخش کشتی ساحلی. ماجرا چیست؟ در ادامه بیوگرافی کامل و زندگی شخصی و ورزشی «پویا رحمانی» و همسرش با عکس های شخصی و پیج اینستاگرام و سوابق و افتخارات و حواشی و جنجال های این ورزشکار ایرانی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی «پویا رحمانی» کشتی گیر و همسرش + زندگینامه و جنجال دوپینگ

بیوگرافی پویا رحمانی کشتی گیر

پهلوان پویا رحمانی کشتی گیر ،زادهٔ ۱۳۷۲ در آمل، کشتی گیر آزادکار ایرانی در بخش کشتی ساحلی می باشد که در سال ۹۹ با مثبت شدن دوپینگ وارد حاشیه شد.

سوابق ورزشی

رحمانی کشتی گیر آملی است که در بخش کشتی ساحلی مردان مسابقه میدهد و تاکنون در مسابقات و بازی‌های جهانی ساحلی در کشورهای مختلف همچون دوحه و هند در مسابقات رستم و …. حضور داشته است.

او دارنده مدال طلای دوحه در سال ۲۰۱۹ و مدال طلای هند را در سال ۲۰۲۰ می باشد.

بیوگرافی و عکس های پویا رحمانی کشتی گیر

شروع کشتی

از سن ١٢ سالگ كشتی را آغاز کرده و ابتدا در مسابقات محلی کشتی شرکت کرد و سپس بطور حرفه ای نزد حمید آقاجانی کشتی را فراگیر گرفت.

او عناوینی چون مقام سوم در رده سنی جوانان در جام بین المللی شهید هاشمی را کسب کرده و در رده بزرگسالان در سال ۹۱ سوم كشور شد

نفر دوم مسابقات بين المللي كركين روسيه در سال ۹۳ و در سال ۹۵ در مسابقات كشوری بزرگسالان اول شد.

او همچنین در سال ۹۶ در انتخابي تيم ملي كشتي ساحلي مقام اول رو كسب كرد و ٢ بار نیز قهرمان دانشجويان كشور و ١بار قهرمان المپيا دانشجويان كشور قهرمان بسيج كشور، قهرماني در مسابقات نيروهاي مسلح كشور و چندين بار در مسابقات ليگ برتر با تيم هاي مختلف روي سكو رفته است.

ماجرای دوپینگ پویا رحمانی و پس گرفتن مدال طلا دوحه 2019

همسر پویا رحمانی کیست

از زندگی شخصی و وضعیت تاهل و مجرد بون اطلاعی در دست نیست

افتخارات

پویا رحمانی نخستین مدال‌آور طلای تاریخ ایران در بازی‌های جهانی ساحلی است که در بازی‌های جهانی ساحلی ۲۰۱۹ در دوحه، در وزن به مدال طلا دست‌یافت و تحسین نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی را به همراه داشت.

او بار دیگر در سال ۲۰۲۰، در مسابقات پهلوانی هند توانست به مقام اول دست یابد.

عکس پدر پویا رحمانی

عکس خانواده و زندگی شخصی پویا رحمانی

ماجرای دوپینگ و پس گرفتن مدال طلا

کمیسیون انضباطی اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک ضمن اعلام مثبت بودن آزمایش دوپینگ پویا رحمانی در بازی های ساحلی جهان سال ۲۰۱۹ در کشور قطر مثبت شده است، خواستار ضبط مدال طلا این کشتی‌گیر شد.

بر اساس تصمیم کمیسیون انضباطی اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک، رحمانی طبق قوانین این اتحادیه به نقض قوانین مبارزه با دوپینگ با استفاده از ماده ممنوعه (استنازول – هیدروکسی تانازول ۴ و B-۱۶) در نمونه دریافتی تست دوپینگ مثبت اعلام شده است.

طبق اعلام کمیسیون انضباطی نتایج کسب شده این کشتی‌گیر مردود است و مدال طلای کسب شده توسط او ضبط و پرونده تخلف این کشتی‌گیر به اتحادیه جهانی کشتی ارسال می‌گردد.

اینستاگرام پویا رحمانی

پیج اصلی اینستاگرام او با آیدی poya.rahmani125 فعال است که میتوانید با فالور کردن فعالیت های این ورزشکار آزادکار را دنبال کنید.

اینستاگرام و افتخارات و سوابق پویا رحمانی

نظرات