بیوگرافی و عکس های شایان مرادطجری‌ بازیگر و مدل

1

بیوگرافی شایان مرادطجری‌ بازیگر و مدل و همسرش با عکس های شخصی و هنری و فیلم ها و سریال های (شایان مراد طجری) و شهرت با نقش جوانی رامین در سریال بیگانه ای با من است با نشانی پیج اینستاگرام و همه چیزی که باید درباره این بازیگر بدانید را در ادامه در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی شایان مرادطجری‌ بازیگر و مدل و همسرش + عکس ها و زندگینامه شایان مراد طجری

بیوگرافی شایان مرادطجری‌ بازیگر تئاتر

آقای شایان مرادطجری بازیگر زاده خرداد ماه ۱۳۷۵ در تهران در خانواده ای کم جمعیت به دنیا امده و بازیگر و مدل تبلیغاتی برند معروف پوشاک می باشد.

او با نقش بزرگسالی رامین در فصل دوم سریال بیگانه ای یا من است به شهرت رسید.

بیوگرافی و عکس های شایان مرادطجری‌ بازیگر و مدل

سوابق و عکس ها

از بازیگران با سابقه تئاتر است که به تازگی وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است‌. او بازیگری را از تئاتر شروع کرده و حالا سالهای زیادی است که به عنوان بازیگر تئاتر مشغول به کار است

اولین تجربه بازیگری شایان مراد در تلویزیون، نقش آفرینی در سریال تلویزیونی بیگانه ای با من است می باشد که بسیار خوش درخشیده است.

شایان علاوه بر تئاتر و تلویزیون،در دو فیلم کوتاه به نام های فوگ و فیلم “من یک نفر را کشته ام نیز نقش آفرینی کرده است و هر دو فیلم نیز حضور موفقی در عرصه بین المللی داشته اند.

از جدیدترین کارهای بازیگری شایان مراد طجری، ایفای نقش در سریال بیگانه ای با من است در نقش بزرگسالی رامین پسر سمیه با بازی نگار عابدی و جاوید با بازی ایوب آقاخانی و مونا غمخوار نقش بزرگسالی رها است.

اینستاگرام shayan-moradtajari

همسر شایان مرادطجری‌ کیست

از زندگی شخصی و خصوصی و وضعیت ازدواج وی اطلاعی در دست نیست

فعالیت مدلینگ و موسیقی

شایان مرادطجری به دلیل داشتن هیکل ورزشکاری کاملا ورزیده و استایل خود مدتی است وارد عرصه مدلینگ شده و با یک برند معروف مشغول به کار است.

او همچنین علاقه خاصی به موسیقی دارد و اهل موسیقی است و بصورت دلی این هنر را دنبال میکند.

فیلم ها و سریال های شایان مرادطجری

اینستاگرام شایان مراد طجری

پیج شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی اshayan_moradtajari فعال است که میتوانید با فالور کردن فعالیت های هنری و عکس های شخصی جدید این هنرمند و بازیگر را دنبال کنید

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های شایان مرادطجری‌ بازیگر و مدل

  1. پریناز محمدی گفت:

    من عاشق ایشون هستم عالیه بازیشون ❤

نظرات