کد فعالسازی ۳ گیگ اینترنت هدیه دهه فجر همراه اول ۹۹

0

به مناسبت دهه فجر ۹۹ همراه اول ۳ گیگ بسته هدیه دهه فجر همراه اول و اینترنت رایگان را برای همه مشترکان همراه اول دائمی و اعتباری و انارستان با شماره‌گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* فعال کرده است و مهلت استفاده و اعتبار زمانی و فعال سازی آن نیز از ۱۲ تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ می باشد.

کد فعالسازی 3 گیگ اینترنت هدیه دهه فجر همراه اول 99 با شماره گیری *100*67#

بسته ۳ گیگ اینترنت هدیه دهه فجر همراه اول ۹۹

گفتنی است که این بسته اینترنت، برای استفاده از محتوای داخلی فعال است و برای سایت های داخلی روی سرورهای داخلی میزبانی می شود.

مشترکان همراه اول می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ۳ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ۱۲ بهمن تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن‌ماه فعال کنند.

کد دستوری اینترنت رایگان دهه فجر ۹۹ همراه اول

به گزارش وبسایت همراه اول :کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند بسته هدیه اینترنت ۳ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به صورت رایگان با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷# فعال کنند.
این بسته از روز یکشنبه ۱۲ بهمن تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ بهمن قابل فعالسازی است.
امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.
ترافیک این بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در پیام رسان‌ها و وب سایتهای منتخب داخلی ، اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد.
ترافیک مصرفی در شبکه شاد، سایتهای دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتخب رایگان است و از حجم بسته کاسته نخواهد شد.

مهلت استفاده

صرف نظر از زمان فعالسازی در بازه اعلام شده از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن، این بسته تا ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۹۹/۱۱/۲۲ مهلت استفاده داشته و در صورت عدم مصرف حجم بسته، پس از این تاریخ امکان استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.
با توجه به این که بسته فقط دارای ترافیک داخلی است، لذا در صورتی که مشترک مصرف بین‌الملل داشته باشد، مصرف بین‌الملل ایشان از سایر بسته‌های فعال بوده و در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.
نحوه استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# امکانپذیر است.

کد فعالسازی بسته هدیه اینترنت ویژه مشترکین انارستان:

کلیه مشترکین انارستان همراه اول می‌توانند بسته هدیه اینترنت ۳ گیگابایتی را به صورت رایگان با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# فعال کنند.
این بسته از روز یکشنبه ۱۲ بهمن تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ بهمن قابل فعالسازی است.
امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.
این بسته اینترنت برای مشترکین انارستان قابل استفاده در کلیه محتوای تعریف شده ویژه مشترکین انارستان است.
صرف نظر از زمان فعالسازی این بسته در بازه اعلام شده از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن، بسته تا ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۹۹/۱۱/۲۲ مهلت استفاده داشته و در صورت عدم مصرف حجم بسته، پس از این تاریخ امکان استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.
استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# امکانپذیر است.

نظرات