بیوگرافی و عکس های جدید شهروز دل افکار بازیگر

0

“شهروز دل افکار”، بازیگر جوان سینما و تلویزیون است.که این روزها در سریال قورباغه نقش آفرینی کرده است.حالا با خبر پخش این سریال تصمیم داریم به معرفی این بازیگر به عنوان یکی از بازیگران سریال قورباغه بپردازیم در ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل این بازیگر، و عکسهای جدید او می پردازیم. با ما همراه باشید.

شهروز دل افکار

بیوگرافی شهروز دل افکار

شهروز دل افکار بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان متولد سال ۱۳۶۲ می باشد. این بازیگر پدرش را در سال ۱۳۹۸ از دست داده و یک برادر به نام شهرام دل افکار دارد. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در آن بسیار خوش درخشید.این بازیگر دانش آموخته رشته هنر از دانشکده صدا و سینما و تئاتر می باشد و مدرک کارشناسی در این رشته اخذ کرده است.

شهروز دل افکار

آغاز فعالیت

شهروز دل افکار فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد او در ابتدا با حضور در نمایش هایی همچون «خسیس» «میلرزاند زمستان وقتی ما برمیگردیم دوپای آویزان ماده است» «کافه مک آدم» فعالیت خود را آغاز کرد. سپس توانست در فیلم های سینمایی حضور پیدا کند.

شهروز دل افکار

آثار سینمایی و تلویزیونی

این هنرمند جوان کشورمان در دو فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده و فیلم خوب بد جلف پیمان قاسم خانی مقابل دوربین رفته است.همچنین بازی در فیلم‌های سینمایی “توماج”، “همه افتادگان”، “رادیو آبادان” را نیزبه انجام رسانیده‌است.دل افکار بازی در نمایش “خسیس”، “می لرزاند”، “تهرن”، “کافه مک آدم”، “ویتسک”، “زمستان”، “وقتی ما برمی گردیم دو پای آویزان ماده است” را در کارنامه هنری و بازیگری خود دارد. همچنین او کارگردانی و بازیگری نمایش “قارچی صدفی کبابی” را به عهده داشته‌است.

جوایز و افتخارات

دل افکار از بازیگران تئاتر کشورمان است که در برای بازی در نمایش باد شیشه را می لرزاند به کارگردانی مصطفی کوشکی جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد.

شهروز دل افکار

شهروز دل افکار در قورباغه

شهروز دل افکار به تازگی در مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» حضور داشته است. در این سریال که به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده می‌باشند. او در کنار بازیگران مطرحی همچون صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی ،مهران غفوریان، آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداخته است.دل افکار در سریال قورباغه در نقش جواد بازی کرده است.

شهروز دل افکار

 

نظرات