بیوگرافی و عکسهای جوزف سلامه بازیگر نقش چطوری ایرانی فیلم به وقت شام

0

بیوگرافی و عکسهای جوزف سلامه بازیگر نقش چطوری ایرانی فیلم به وقت شام

بیوگرافی جوزف سلامه

جوزف سلامه بازیگر داعشی فیلم به وقت شام متولد سال ۱۳۶۴ هجری شمسی در کشور لبنان است. تحصیلات وی در رشته تئاتر است و مدرک رشته بازیگری و تئاتر را دارد.
در سال ۲۰۰۳ وارد دانشگاه شده و از همان زمان نیز بازیگری را شروع کرده و به زبان های فرانسوی و عربی و انگلیسی تسلط کامل دارد، اما فارسی و روسی را مقداری متوجه می شود.

جوزف سلامه

این بازیگر خارجی با بازی در فیلم سینمایی به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا به شهرت رسیده است فیلمی که در بیست و سومین روز از اسفند ماه ۱۳۹۶ بر روی پرده های سینما ایران و لبنان رفته و بیشترین کشورهای عربی نیز از این فیلم سینمایی استقبال کردند این فیلم درباره ی درگیری داخلی در سوریه با داعش می باشد.

همسر جوزف سلامه

جوزف سلامه متاهل میباشد و دو ماه قبل از شروع فیلم به وقت شام ازدواج کرده است.

جوزف سلامه

عکسهای جوزف سلامه

جوزف سلامه جوزف سلامه جوزف سلامه جوزف سلامه جوزف سلامه

مصاحبه جوزف سلامه

در ابتدا خوشحال می‌شویم یک بیوگرافی کوتاه از خودتان بگویید (یک بیوگرافی خیلی کوتاه لطفاً)؟
من جوزف سلامه، اهل لبنان و بازیگر تئاتر هستم، همیشه تئاتر انجام می‌دهم و البته بعضی وقت‌ها فیلم نیز کار می‌کنم.
من فرصت این را داشتم که در یک قسمت از فیلم ایران به نام «به وقت شام» را به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بازی کنم، البته این یک تجربه بسیار شگفت‌انگیزی برای من بود و حس می‌کنم نتیجه خیلی خوبی نیز داشته است. »

لطفا چند کلمه‌ای در مورد حرفه خود یعنی تئاتر صحبت کنید؟
‌ من کارهای زیادی در تئاتر انجام دادم، به طوری که ۶ ماه از سال را با ۶ نمایش در طول ۶ روز به صورت فول‌تایم اجرا می‌کنم و می‌توان گفت تمام زندگی‌ام صرف تئاتر شده است.

لطفاً بگویید از چه زمانی شروع به بازیگری کردید؟‌
تقریباً عمر بازیگری من از زمان دانشگاه شروع شد. من در سال ۲۰۰۳ به دانشگاه رفتم و از همان زمان نیز شروع به بازیگری کردم

نظر شما در مورد “ابو عمر شیشانی” چه بود؟ ‌
تحقیقات زیادی در مورد او انجام دادم چرا که من باید نقش او را بازی می‌کردم.

نقشی را که شما در “به وقت شام” بازی کردید، نقش یک داعشی واقعی بود! چرا این نقش را قبول کردید؟
این یک نقش خیلی خوبی بود چراکه باید کل زمان با اسب، شمشیر و آن نوع گریم بازی می‌کردم و این یک چالش برایم محسوب می‌شد و به نظر من باید یک بازیگر حتماً و همیشه خودش را در یک چالش قرار دهد و به خاطر همین من نیز این کار را انجام دادم.

آیا قبلاً در مورد آقای حاتمی‌کیا و کارهای او چیزهایی شنیده بودید؟
بله، من در مورد آقای حاتمی‌کیا تحقیق کردم و می‌دانم او یک نابغه در سینماست حتی قبل از اینکه به ایران بیایم تمام کارهای او از جمله “بادیگارد” و “چ” را تماشا کردم و این کار بسیار تاثیر روی من داشت چراکه متوجه شدم آقای حاتمی‌کیا اکثراً در مورد جامعه حرف می‌زند و در مورد مشکلات جامعه و اینکه مردم جامعه آسیب می‌بینند، فیلم می‌سازد.

به نظر شما حاتمی‌کیا کارگردان خوبی است؟
او بسیار عالی است.

آیا شما به خاطر این نقش تمرین‌هایی از قبیل اسب سواری و یا شمشیربازی داشتید؟
چرا که شما در این نقش توانستید ترس را بسیار خاص به مخاطب خود انتقال دهید ‌بله، می‌توان گفت من یک آموزش حرفه‌ای یک هفته‌ای با اسب داشتم به‌طوریکه اسم اسب من “شفق” بود و من یک هفته و هر روز هشت ساعت با “شفق” تمرین کردم‌ و البته من قبلاً در مورد شمشیرزنی نیز آموزش دیده بودم.

آیا تا به حال به ایران آمده‌اید و یا دوست دارید که به ایران بیاید؟ ‌
من واقعاً می‌خواهم همین الان به ایران بیایم زیرا مردم ایران در اینستاگرام من را فالو می‌کنند و برای من نوشته می‌فرستند و من می‌خواهم این مردم را ببینم؛ مردمی که کارم را دوست دارند و من واقعاً می‌خواهم کار دیگری را نیز در ایران داشته باشم و هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.

نظرات