معرفی سریال دره گلابتون به همراه بیوگرافی بازیگران + خلاصه داستان

0

سریال دره گلابتون سریال جدید کمدی به کارگردانی مصطفی نامجو و به تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی است که بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

خلاصه داستان و «اسامی بازیگران سریال دره گلابتون» و سریال دره گلابتون چند قسمت است و عکس «پشت صحنه دره گلابتون» و بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی دره گلابتون و افتخارات و جوایز و “عوامل سریال دره گلابتون” را در حرف تازه مشاهده کنید.

معرفی سریال دره گلابتون به همراه اسامی و بیوگرافی بازیگران + خلاصه داستان

خلاصه داستان سریال دره گلابتون

این مجموعه تلویزیونی در بافت قدیمی شهر شیراز تصویربرداری شده و از لوکیشن‌های این مجموعه در بافت قدیمی شیراز و محدوده ارگ کریم‌خان، بازار و مسجد وکیل و عمارت فتح الملوکی میباشد .

داستان آن قصه پیرمردی به نام صولت را روایت می‌کند که بعد از سال‌ها که همسر خود را ازدست داده است به شاگرد کارگاه قالی‌بافی خود که او نیز همسر خود را ازدست داده و فرزند لات و شیادی به نام منوچ دارد علاقه‌مند می‌شود.

صولت به واسطه خواهر خود به نام تاج الملوک از او خواستگاری می‌کند که با مخالفت شدید منوچ رو به رو می‌شود. منوچ به علت خلاف روانه زندان می‌شود و…

مونا عبداللهی بازیگر

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال دره گلابتون

بازیگران نام آشنا و سرشناسی در سریال «دره گلابتون» حضور دارند که اسامی آنها به شرح زیر است: مونا عبدالهی (نقش اول زن) سید جواد زیتونی، زهره زمانی، محمدعلی جمشیدی، سعید سجادیان، سولماز گودرزیان، بیتا همتی و علیرضا گلناری، کریم نگهبان، ملینا بردبار، محمود وند زارع‌پور، احسان زارع، نازنین خورسندی، پروین فیضی، نگار مرزبان، سپیده آزادی، سوگند خانی، فاطمه جنگجو، مجید منصوری، علیرضا زال کوثرپور، نگین پورملکی، مبینا واضح، ریحانه صفری، صیاد ستادی، امیرحافظ دهیار صفری، مهدی گنجایی، محمد مددی، احسان خواجه، داود پرویزی، حامد روستا، مهدی نجاتی، فاطمه جوکار، زهرا صحراگرد و اشرف السادات محمدی و …. می باشد.

مونا عبداللهی بازیگر شیرازی نقش اصلی سریال دره گلابتون

مونا عبداللهی بازیگر جوان شیرازی در این سریال بازیگر یکی از نقشهای اصلی میباشد.

او میگوید: خدا را شاکرم که قدم به عرصه ای گذاشتم که از کودکی دوست داشتم و هدفی بزرگ را دنبال میکنم و امیدوارم به اهدافم برسم.

از آقای مصطفی نامجو و احمدرضا مسعودی بزرگوار نهایت تشکر را دارم که به من اعتماد کردند‌

مصطفی نامجو کارگردان”دره گلابتون” اتفاق شیوع ویروس کرونا مانند همه مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی، باعث شد تا با وقفه ای تولید این سریال را آغاز کنیم و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم..

در این کار هنرمندان زیادی از جمله مهدی سبزه کار به عنوان سرپرست نویسندگان و محمد هادی دهقان به عنوان دستیار اول کارگردان با ما همکاری میکنند.

وی تصریح کرد: سریال دره گلابتون در ۱۳ قسمت که هر قسمت داستانی متفاوت دارد در ژانر طنز محلی ساخته میشود و در هر ایپزود عوامل و بازیگران متفاوتی خواهیم داشت.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دره گلابتون

مصطفی نامجو کارگردان دره گلابتون

مصطفی نامجو بازیگری در تاتر را در سال ۱۳۸۷با تاتر معصومیت در اسارت ، آغاز وپس ازچندسال سابقه تاتر وارد تلویزیون شده و بازی جلو دوربین را در سال ۸۷ با آیتم های طنز شبکه فارس تجربه کرد

نامجو در جشنواره بیست و یکم صاحب دو عنوان بازیگری و کارگردانی شده است.

وی پس از پنج سال بازی درچندین تله فیلم وسریال درشبکه های فارس ویاسوج درسال ۱۳۹۰ اولین فیلم تلویزیونی خود را کارگردانی و پس ازآن ۱۸ فیلم و مجموعه را کارگردانی نمود که می توان به فیلم های چشم ها بسته نمی مانند، کوچ،کلم پلو نگاه، آوای سکوت، نذر، گوشه چشم ، میعاد ، چرخو سریال های سری اولی ها،هلل یوس ، نیم دری و مجموعه های بهارنارنج، خندونک، نمکستون اشاره کرد.

تعداد قسمت ها و زمان پخش

این سریال ۱۳ قسمت دارد و قرار است از شبکه استانی فارس به نمایش گذاشته شود‌

عوامل این سریال

عوامل این سریال عبارتند از مدیر برنامه‌ریز: مهدی سبزه کار، بازیگردان: هادی دهقان، گروه کارگردانی: احسان زارع، لیلا کریم پورمنشی، منشی صحنه: سمانه منصوروار، تصویربردار:میلاد منوچهری، صدابردار:حمید حامی، دستیار صدا: امیر مرادی، مدیر تولید: رضا شیروانی، مدیر تدارکات: مهدی گنجایی، مدیر صحنه و لباس: الهام حسینی، گروه صحنه و لباس: فاطمه ساسانی، کورش خرم، شهربانو گنجایی، مدیر روابط عمومی: سمیه بنایی، مدیر رسانه: حسین رنجبر، عکاس صحنه: امیرحسین نریمانی، گریم: فریده زارع، دستیار گریم: مهلا بذرافکن، تدوین: پویا رحیمی، مدیر امور مالی: رضا عبدالهی

نظرات