آدرس اینترنتی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹ + tehranbookfair.ir

0

آدرس اینترنتی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹ و زمان و ساعت برگزاری اولین نمایشگاه کتاب مجازی تهران در سال ۹۹ و نحوه خرید بت کتاب و راهنمای تصویری ثبت نام بن کتاب و مبلغ و شرایط دریافت یارانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب را از سایت tehranbookfair.ir با لینک ورود در مجله حرف تازه دریافت کنید

آدرس اینترنتی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران 99 + tehranbookfair.ir

زمان و تاریخ نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹

نمایشگاه کتاب در سال ۹۹ با توجه به شیوع کرونا متفاوت تر از سال های دیگر برگزار میشود.

همه ساله بن خرید کتاب به قشرهای دانشجویان، طلاب، استادان و هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانش آموزان تعلق میگیرد تا بتوانند با تخفیف ویژه کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

امسال نیز دانشجویان، طلاب، استادان و هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانش آموزان و … می‌توانند برای دریافت بن کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت‌نام کنند. 

شرایط و زمان ثبت نام نخستین نمایشگاه مجازی کتاب ۹۹

ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) از (پنج‌شنبه، ۱۸ دی‌ماه) آغاز شده و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه خواهد داشت.

به گفته ایوب دهقان‌کار، رئیس نخستین نمایشگاه اینترنتی کتاب، امسال بن کتاب با افزایش ۲۵درصدی مواجه بوده است.

 زمان و مبلغ بن خرید کتاب 

یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۱۲۰ هزار تومان است و ۸۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران تامین خواهند کرد.

همچنین یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰هزار تومان به ۴۰۰هزار تومان رسیده است.  

سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از ۱ تا ۶ بهمن‌ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

آدرس سایت ثبت نام بن کتاب

دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی می‌توانند برای اطلاع از چگونگی شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند

سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می شود. با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

لطفاً فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک: «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود. هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) است.

هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

 

نظرات