آموزش ثبت نام در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری moi.ir/taradod

1

برای درخواست و دریافت مجوز تردد بین شهری چه باید کرد؟ چگونه مجوز عبور و مرور در بین شهرها را در ایام محدویت های کرونا بگیریم؟ سامانه صدور مجوز تردد بین شهرها چیست؟ در ادامه آموزش ثبت نام در سامانه moi.ir/taradod با لینک مستقیم سامانه میتوانید به راحتی مجوز عبور و مرور در هر شهری را ثبت نام و دریافت کنید

 آموزش ثبت نام در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری moi.ir/taradod

نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز تردد بین شهری

ایمان قربانی رئیس روابط عمومی فرمانداری: شهروندان تهرانی می‌توانند از ۱۶ دی ۹۹ برای تردد بین شهری در سامانه صدور مجوز به نشانی و آدرس انترنتی moi.ir/taradod مراجعه و ثبت نام کنند.

وی در ادامه گفت: از شهروندان تهرانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا خواهشمند است از رفتن به سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

آدرس و لینک سامانه صدور مجوز moi.ir/taradod

ثبت نام مجوز تردد بین شهری تهرانی ها در سامانه شهروندان تهرانی از روز سه شنبه مورخ ۱۶ دی ماه سال جاری در سامانه صدور مجوز به نشانی moi.ir/taradod مراجعه و ثبت نام کنند.

آدرس سامانه صدور مجوز تردد بین شهری moi.ir/taradod

فرمانداری تهران از راه‌اندازی این وبسایت خبر داده بود. در همان زمان «ایمان قربانی» رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرده بود: «در پی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوزهای تردد بین شهرهای دیگر خودروها مشغول به خدمت بوده که در این مدت خدمات بسیار خوبی به اقشار مختلف دائم از مردم و دستگاه‌ها ارائه شده است.»

وی همچنین تاکید کرده بود به دلیل وجود مشکلاتی چون ازدحام تعدد درخواست‌ها و همچنین ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، این تصمیم انجام شده است: «با تصمیمات اتخاذ شده صدور مجوزهای مذکور از روز شنبه ۱۳ دی‌ ماه تا سه ‌شنبه ۱۶ دی‌ ماه متوقف می‌شود و پس از آن به‌ صورت آنلاین و اینترنتی ارائه خواهد شد.»

1 دیدگاه در “آموزش ثبت نام در سامانه صدور مجوز تردد بین شهری moi.ir/taradod

  1. تیموری گفت:

    متاسفم ما که نتوانستیم وارد شویم البته ابن هم چه بگویم چون برای دیگران مفید است فایده نداردموفق با شید

نظرات