جدیدترین انواع مدل های کابینت آشپزخانه ویژه ۲۰۲۱

0

“کابینت آشپزخانه”، یکی از مهم ترین اجزای اشپزخانه است که تاثیر زیادی بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. کابینت آشپزخانه این روزها در انواع طرح های شیک و لاکچری ساخته می شود.  اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید آشپزخانه ای مدرن و زیبا داشته باشید.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه جدیدترین انواع مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۲۱ را مشاهده کنید.

کابینت 2021

راهنمای خرید کابینت

کابینت آشپزخانه امروزه در سبک‌های متفاوتی تولید می‌شود. از جمله کابینت آشپزخانه کلاسیک که شامل کابینت چوبی، کابینت ممبران و کابینت روکش چوب می‌شوند. همچنین سبک کابینت آشپزخانه مدرن هم شامل کابینت هایگلاس، کابینت فرامید و کابینت ملامینه هستند. غیر از این دو سبک کلاسیک و مدرن به تازگی سبک جدیدی در این صنعت پدید آمده به نام سبک کابینت نئو کلاسیک که شامل کابینت پولیشی و کابینت انزو می‌شوند. سبک نئو کلاسیک تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است.

کابینت 2021

 

سبک کلاسیک جز قدیمی ترین سبک ها محسوب می شود . چوب و روکش چوب به عنوان عمده ترین متریالی به شمار می رود که در تولید کابینت در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. اما امروزه چون تکنولوژی با پیشرفت های بسیار خوبی روبرو بوده است برای ایجاد تنوع های بیشتر از روکش های پی وی سی نیز استفاده می کنند . البته مقرون به صرفه تر است اما زیبایی آن در مقایسه با زیبایی چوبی از درصد پایین تری برخوردار است.

کابینت 2021

سبک مدرن با روی کار آمدن مصنوعات چوبی شکل گرفته شد و هم اکنون جز پر طرفدارترین سبک های کابینت به شمار می رود که توجه به تنوع متریال و رنگ بندی مختلف کابینت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در چنین سبکی می توان طراحی های زیادی را در خصوص کابینت اجرا نمود.

کابینت 2021

سبک نئو کلاسیک سبک جدیدی می باشد که از ترکیب سبک مدرن و کلاسیک به وجود آمده است.ولی عمده ترین متریال مورد استفاده در نئوکلاسیک مصنوعات چوبی می باشد. البته در کشور عزیزمان ایران هنوز این مورد نتوانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص بدهد و مشتریان زیادی اطلاعات خوبی در این خصوص ندارند.

جدیدترین انواع مدل های کابینت آشپزخانه ۲۰۲۱

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

کابینت 2021

با ما همراه باشید

 

 

 

 

نظرات