بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ معرفی کامل و بیوگرافی

0

شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ با بیوگرافی و سوابق هنری و عکس ها و زندگی شخصی و هنری و پیج اینستاگرام این بازیگر آشنا شوید. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه کیست؟ معرفی کامل و بیوگرافی

بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

سریال قورباغه کاری جدید هومن سیدی است که بعد از جنجال ها و حواشی زیاد در دی ماه ۹۹ در بخش نمایش خانگی توزیع شد.

شهروز دل افکار یکی از بازیگران (نقش اصلی مرد) در سریال قورباغه است که نظر مخاطبان را با بازی خوب و درخشانش جلب کرده و علاقه مندند تا با این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون آشنا شوند.

شهروز دل افکار ویکی پدیا

شهروند دل افکار متولد ۱۳۶۲ ، بازیگر است. او فارغ التحصیل کارشناسی هنر از دانشکده سینما و تئاتر بوده و تاکنون در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرده و حالا در جدیدترین کار هنری خود با هومن سیدی همکاری دارد.

 بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه

فیلم ها و سریال های شهروز دل افکار

آقای دل افکار در فیلمهای سینمایی خوب ، بد ، جلف و زرد ، بی نامی ، سریال توماج و … بازی کرده و علاوه بر بازیگری ، در زمینه کارگردانی تئاتر نیز فعالیت داشته است.

دل افکار را باید بازیگر تئاتر بدانیم، زیرا ببشترین تمرکز و فعالیت وی در عرصه تئاتر رقم خورده و از بازیگران با سابقه و با تجربه هنر تئاتر محسوب میشود.

بیوگرافی و اینستاگرام شهروز دل افکار بازیگر

بیوگرافی بازیگر نقش جواد در سریال قورباغه هومن سیدی

وی در جدیدترین آثار هنری خود در سریال قورباغه در نقش جواد در کنار نوید محمدزاده و صابر ابر و ….. حضور دارد.

او جوان ورزشکاری است که به واسطه شغلش تلاش می کند همیشه ورزیده و روی فرم باشد.

او در فیلم بی نامی ساخته علیرضا صمدی در کنار باران کوثری و حسن معجونی و در فیلم زرد ساخته مصطفی تقی زاده در کنار بهرام رادان و ساره بیات بازی کرده است.

او در مصاحبه‌ای گفته: قدیم ترها در نمایش خسیس نقش ژاک را بازی کرده بودم و همواره تنوع نقشی در این مدت در کارهایم دیده می شود .

اسم واقعی جواد در سریال قورباغه چیست

اینستاگرام شهروز دل افکار

اینستاگرام محمد امین شعرباف با آیدی shahroozdelafkar فعال است که عکس های جدید و جذابی را در پیج شخصی خود به اشتراک گذاشته است

سریال قورباغه به ماجرایی معمایی و جنایی با موضوع باند‌های تولید و توزیع مواد مخدر می‌پردازد و محدودیت سنی تماشای این سریال برای افراد زیر ۱۸ سال است.

نظرات