بیوگرافی کامل بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی +عکس های شخصی او

0

“یلدا افشارنیا” بازیگر “نقش مهناز در سریال روزهای ابدی” کیست‌؟ در ادامه توضیحاتی درباره سوابق هنری و فیلم ها و سریال ها و اینستاگرام و ازدواج و همسر و جدیدترین عکس های شخصی با زندگینامه کامل این بازیگر برای شما میدهیم. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید

بیوگرافی کامل بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی +عکس های شخصی و هنری

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست

سریال روزهای ابدی با نام سابق نفوذ روی آنتن شبکه یک رفته و جایگزین سریال خانه امن شده است. یکی از نقش هایی که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده، “کاراکتر مهناز” می باشد. با این بازیگر و اسم واقعی وی آشنا شوید.

خانم یلدا افشارنیا بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون، متولد ۱۳۷۰ در تهران که بصورت حرفه ای با سریال روزهای ابدی وارد بازیگری شده است

بیوگرافی یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی +تصاویر

سوابق هنری

اگر چه در کارنامه هنری وی هنوز فیلم ها و سریال های کمی دیده میشود ، اما با بازی در این سریال به کارگردانی جواد شمقدری در نقش دختر سرهنگ شریف زاده با بازی صالح میرزا آقایی را به نام مهناز بازی می‌کند ، یکی از نقش های اصلی بوده و بسیار خوش درخشیده است.

یلدا افشار نیا بازیگر

بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی کیست

یلدا افشارنیا در مصاحبه خود درباره نحوه انتخابش برای روزهای ابدی گفته که برای تست بازیگری رفته و از بین تعداد زیاد داوطلبان، پذیرفته شده است.

او گفته است: وقتی تست دادم اصلا فکر نمی کردم قبول بشوم.

روزی که برای تست دادن رفتم حتی نمی دانستم قرار است برای نقش اصلی سریال از من تست بگیرند. روزهای پر هیجانی را پشت سر گذاشتم.

کار با آقای شمقدری خیلی خوب است. او خیلی همراه بازیگر است و به من خیلی کمک کرد.

در این سریال امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال),کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن), احمد نجفی (پرویز), حمید گودرزی (نفیسی), رحیم نوروزی (سُرخو), علیرام نورایی (بکتاش), صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه), زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی), حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی (استاد حوزه علمیه و نماینده امام خمینی), جلیل فرجاد (دانشفر), ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان), کاوه سماک باشی (سروان عباسی), امیرمحمد زند (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی), یلدا افشاری‌نیا (مهناز)، شیوا بلوچی (شهره), نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید), محمد جواد جعفرپور (قاسم)، جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو), سامی بابو (چارلز جونز)، نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر از بازیگران خارجی آلمانی و بلغاری و فرانسوی این سریال هستند. صالح میرزا آقایی، حمید گودرزی نقش نفیسی, رحیم نوروزی صلح‌گو, جلیل فرجاد در نقش روحانی، علیرام نورائی، احمد نجفی نقش پرویز و … در این سریال بازی می‌کنند.

نظرات