بیوگرافی آیناز امید گوینده نوجوان رادیو زاهدان +زندگینامه و ماجرای فوت

0

بیوگرافی و عکس های آیناز امید گوینده و “مجری رادیو زاهدان” زندگینامه کامل و عکس های شخصی و پیج اینستاگرام و “ماجرای مرگ ایناز امید مجری رادیو” استانی سیستان و بلوچستان،مراسم تشییع و خانواده و زندگی شخصی اجراها و آثار هنری وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی آیناز امید گوینده نوجوان رادیو زاهدان +‌زندگینامه و ماجرای مرگ

بیوگرافی آیناز امید گوینده رادیو

آیناز امید متولد ۱۳۸۴ در زاهدان مجری و گوینده رادیو استانی سیستان و بلوچستان بود که برنامه شادی را برای بچه ها اجرا میکرد. او در دی ماه ۱۳۹۹ بر اثر تجویز داروی جوش صورت و متلاشی شدن کبد فوت کرد.

ماجرای مرگ و علت درگذشت آیناز امید مجری

بنا به گفته های مادر این مجری جوان رادیو زاهدان، او پس از مصرف داروهای که برای جوش صورتش تجویز شده بود، فوت کرده است.

بچه‌های سیستان و بلوچستان صدای ایناز را با برنامه ستاره شو از رادیو زاهدان شنیدند. برنامه ای با محتوای کودکانه با اجرای شاد و پر هیجان این دختر جوان که دیگر برای همیشه خاموش شد.

خانواده و زندگی شخصی

آیناز امید در خانواده هنرمند با چهار فرزند به دنیا آمده و خودش فرزند سوم خانواده است.

هاشم زهی مادر اینار نیز از گویندگان و مجریان با سابقه رادیو می باشد.

از ۵ سالگی در کنار مادرش در رادیو و اجراهای او حضور داشت . بزرگتر که شد برنامه نوجوان را اجرا می‌کرد و برای همه بچه‌های استان سیستان و بلوچستان صدای او آشنا بود

عکس ایناز امید و مادرش هاشم زهی

زندگینامه آیناز امید مجری رادیو

حرفهای دردناک مادر آیناز امید مجری زاهدانی

رکنا نوشت: دخترم هیچ مشکل جسمی‌ای نداشت و فقط این اواخر صورتش جوش می‌زد.

برای همین با خواهرش به یک دکتر پوست مراجعه کرد. خواهر آیناز هنگام مراجعه به دکتر، به او گفته بود که قبل از تجویز دارو برای آیناز، برای او آزمایش کبد انجام دهد.

اما دکتر گفته بود شما دکتر هستید یا من؟ خودم بهتر می‌دانم. این دو موضوع به هم ربطی ندارد. بعد برای او دو قرص پردنیزولون و آکوتان تجویز کرده بود.»

مصرف هر دو دارو آسیب جدی به کبد رساند و بعد از دو هفته از مصرف آن حال آیناز وخیم شد.

بعد از دو هفته که آیناز دارو‌ها را مصرف کرد، یک روز که از خواب بیدار شد دیدم که در دهانش خون بود. بعد از ظهر به من خبر دادند که آیناز خون بالا آورده بود. سریع او را به بیمارستان رساندیم، اما جراحات و صدمات دارو به حدی روی کبد آیناز زیاد بود که دخترم شب به کما رفت و دیگر به هوش نیامد و جانش را از دست داد.

ماجرای مرگ مجری رادیو زاهدان و رادیو هامون بر اثر داروی جوش صورت

ماجرای مرگ دختر ۱۵ ساله بر اثر داروهای جوش صورت

دختر من سالم بود و حتی برای یک سرماخوردگی ساده هم او را نزد پزشک نبرده بودم. اما بعد از مرگ او متوجه شدیم که کبد او ضعیف بود و دارو‌های کورتون دار برای کبد سم است. هر دو قرص که دکتر تجویز کرده بود هم از دارو‌های کورتون دار بود.

شکایت مادر آیناز از دکتری که داروها را تجویز کرده

از پزشکی که دارو‌ها را تجویز کرده بود شکایت کردم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هم گفته است که این موضوع را پیگیری می‌کند. در بیمارستان پزشکان گفتند که کبد آیناز متلاشی شده صدمه شدیدی خورده بود. حتی گمان می‌کردند بدون اطلاع من دارویی مصرف کرده که من دارو‌های پوست او را به آن‌ها نشان دادم و چند دکتر تائید کردند که صدمه کبد ناشی از مصرف آن دو قرص بوده است. می‌گفتند کبد ضعیف بوده و باید آزمایش گرفته می‌شد.

اینستاگرام آیناز امید

صفحه ای به نام وی یافت نشد

نظرات