بیوگرافی بازیگران فیلم بیگانه با خود به همراه نقش +خلاصه داستان

0

فیلم “ بیگانه با خود″، فیلم ایرانی به کارگردانی  جمشید بیات ترک  است. این فیلم در ژانر اجتماعی و خانوادگی است . این فیلم در سال ۹۱ ساخته و پخش شد و بارها از شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر فیلم بیگانه با خود بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

فیلم بیگانه با خود

خلاصه استان

این فیلم یک داستان ۵ اپیزودی است. اپیزود اول به داستان دکتر شکیبا و مشکلات خانوادگی او می پردازد. در اپیزود دوم به داستان نوید و نامزدش الهام وپدر مریض الهام و مشکلات مادی آنها می پردازد. در اپیزود سوم با حشمت پیرمرد رباخوار آشنا می شویم که به خاطر طلبی که از پدر الهام دارد می خواهد به جای طلبش با الهام ازدواج کند و در این ماجرا با نوید درگیر می شود. فیلم بیگانه با خود

در اپیزود چهارم به داستان مسعود و خواهر (فریبا)و شوهر خواهر( شهرام) او می پردازیم که قصد سرقت از جواهرفروشی دارند و در اپیزود پنجم ادامه سرقت مسعود و فریبا و شهرام را شاهد خواهیم بود که در جریان این سرقت فریبا و شهرام کشته و مسعود دستگیر می شود. حشمت در تصادف کشته و دکتر شکیبا را گروگان می گیرند. در نهایت اعضای بدن حشمت رباخوار به یکی از مریض های دکتر شکیبا اهدا می شود دکتر شکیبا توسط نوید آزاد می شود و دکتر شکیبا به نقش و حضور خدا در زندگی به باور می رسد.

فیلم بیگانه با خود

اسامی بازیگران فیلم بیگانه با خود

فیلم بیگانه با خود

سایر عوامل

نویسنده فیلمنامه: علیرضا کاظمی پور، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره پردازی: اشکان عسگری، عنوان بندی: فرشاد نکومنش، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، صدابردار: امیر حاتمی، موسیقی: نیما عظیمی نژاد، دستیار کارگردان: زینب نصراللهی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان، تدوین: امیر شیبان خاقانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن لبافی، مدیر تولید: رضا قهری، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، تهیه کنندگان: معصومه فردشاهین و داوود محمدابراهیمی

فیلم بیگانه با خود

زمان پخش

این فیلم قرار است در روز دوشنبه ۸ دی ماه در ساعت ۱۸:۰۰ نیز فیلم سینمایی «بیگانه با خود» به روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.این فیلم سینمایی در ساعت ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه بازپخش می‌شود.

نظرات