دانلود نرم افزار عدالت همراه | اپلیکیشن عدالت همراه نسخه اندروید و ios

0

سامانه عدالت همراه : با توجه به آغاز به کار درگاه ملی قوه قضاییه (eadl.ir) در ۱۵ آذر امسال که محلی برای تجمیع همه خدمات الکترونیکی دستگاه قضا به مردم و تلاش برای تسهیل دسترسی آحاد جامعه به عدالت است، امروز نیز سامانه «عدالت همراه» که امکان ارائه تمامی خدمات الکترونیک قضایی بر روی گوشی تلفن همراه را فراهم می‌کند، رونمایی شد.

اپلیکیشن عدالت همراه

با احراز هویت از طریق ثنا، امکان دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک، دسترسی به سامانه نوبت دهی، دسترسی به سامانه گواهی عدم سوءپیشینه، دسترسی به نظرسنجی، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده و امکان دریافت ناتیفیکیشن از طریق این نرم افزار میسر است.

این نرم افزار برای گوشی‌های هوشمند اندروید طراحی شده است و امکان دسترسی به تمامی خدمات الکترونیک قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می‌کند.

هم اکنون اشخاص حقیقی و حقوقی (دولتی یا خصوصی) می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه ثنا به نشانی sana.adliran.ir با نصب این نرم افزار اوراق قضایی خود را بر روی تلفن همراه مشاهده و دریافت کنند.

عملکرد نرم افزار به این نحو است که کاربر پس از ثبت نام در سامانه ثنا می‌تواند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند یا سایر ابزار‌های مجهز به سیستم عامل اندروید، و راه اندازی ان وارد محیط کاربری شود، در ابتدا برنامه از شما شماره ملی و رمز شخصی را مطالبه می‌کند و پس از ورود به مرحله بعد باید رمز موقت را وارد کنید تا وارد بخش کاربری شوید، در منوی کاربری، امکان مشاهده ابلاغیه‌های جدید، ابلاغیه‌های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغات قرار داده شده است.

تصاویری از محیط اپلیکیشن عدالت همراه

اپلیکیشن عدالت همراه

 

اپلیکیشن عدالت همراه

اپلیکیشن عدالت همراه

 

اپلیکیشن عدالت همراه

 

اپلیکیشن عدالت همراه

اپلیکیشن عدالت همراه اپلیکیشن عدالت همراه اپلیکیشن عدالت همراه

این سامانه جهت دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک ، دسترسی به نوبت دهی ، دسترسی به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه ، دسترسی به نظرسنجی ، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده ، امکان دریافت ناتیفیکیشن طراحی گردیده است.

– جهت استفاده از این خدمت ابتدا در سامانه ثنا ( ثبت نام الکترونیک ) ثبت نام نمائید.
– جهت ثبت نام در مراکز استان ها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و در سایر شهرستان ها به دادگستری مربوطه مراجعه نمایید.
– برای سهولت امر ، می توانید قبل از مراجعه حضوری، از اینجانسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنید.

برای دانلود نرم افزار از لینک های زیر اقدام کنید

دانلود اپلیکیشن عدالت همراه برای اندروید

لینک ۱  –  لینک ۲

دانلود اپلیکیشن عدالت همراه برای ios

لینک ۱  –  لینک ۲

نظرات