بیوگرافی و عکس های مهدی شیری فوتبالیست

0

بیوگرافی و عکس های مهدی شیری و همسرش همراه با زندگینامه شخصی و ورزشی و عکس های جدید و خانواده و اصالت و پیج اصلی اینستاگرام و سوابق فوتبالی و آمار گلزنی وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و عکس های مهدی شیری و همسرش +زندگینامه و اینستاگرام

بیوگرافی مهدی شیری بازیکن فوتبال

مهدی شیری زاده ۱۱ بهمن ۱۳۶۹در تهران بازیکن فوتبال و بازیکن فعلی پرسپولیس که در لیگ برتر خلیج فارس توپ میزند. طرف دار سرسخت رئال است ولی بازي دنی آلوس مدافع برزیلی را دوست دارد.

بیوگرافی و عکس های مهدی شیری بازیکن فو تبال پرسپولیس

زندگی شخصی و خانواده

وی در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده و فرزند دوم خانواده است . یک خواهر و یک برادر دارد که حسین شیری برادر بزرگترش نیز فاهبک فجرسپاسی است.

در بیمارستان شماره ۲ تهران در منطقه خلیج چشم به جهان گشودم. در همان منطقه هم زندگی کردم و بزرگ شدم و تا چند سال پیش هم آن جا ساکن بودیم. در محله مان بازیکن های خوبی مانند ابراهیم فارسی حضور داشتند و همچنين علی اکبری که کشتی گیر بسیار مطرحی به حساب میآید.

زندگینامه مهدی شیری بازیکن پرسپولیس

کارنامه ورزشی و سوابق باشگاهی

شیری با قد: ۱۷۶ سانتیمتر در پست دفاع راست، وینگر راست بازی میکند. فوتبال حرفه ای از ۱۲ سالگی شروع کرده و در تیمهای هما، سایپا و داماش نیروی زمینی، ملوان، نفت تهران و پیکان بازی نموده است .

اینستاگرام مهدی شیری

بازیکن پرسپولیس

وی در ۱ خرداد ماه ۱۳۹۷ با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و حالا در لیگ بیستم نیز در این تیم بازی میکند.

خطای هند شیری در فینال لیگ آسیا ۲۰۲۰

او در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در ۲۹ آذر ۹۹ در کنار تیمش حضور داشت و با خطای محرز هند باعث شد تا داور برای حریف پرسپولیس یک پنالتی بگیرد و این پنالتی به گل تبدیل شود. پرسپولیبس با دو بر یک از حریفش اولسان هیوندای عقب افتاده است. مهدی با دعوت ویلموتس با تیم ملی ایران همراه شد.

سوابق و آمار گلزنی و کارزنامه ورزشی مهدی شیری

همسر مهدی شیری کیست

این بازیکن هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

علاقه به پرسپولیس

۷۰ درصد از آرزوهای فوتبالی ام منوط به حضور در پرسپولیس بوده به همین علت خيلي دوست دارم در این تیم ماندگار شوم. اصلا دوست ندارم تنها یک سال در پرسپولیس باشم و فصل بعد از این تیم جدا شوم. میخواهم فوتبالم را با پرسپولیس تمام کنم.

پیج اصلی اینستاگرام مهدی شیری

صفحه شخصی و اصلی اینستگرام وی با بیش از ۷۵۰ هزار فالور فعال است که میتوانید به آیدی و لینک آبلی درج شده m.shiri2 سری بزنید و تصاویر بیشتری از بازیکن پرپسولیس ببینید

افتخارات

قهرماني با تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر جام خلیج فارس فصل ۹۸–۱۳۹۷

قهرماني با تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی کشور فصل ۹۸–۱۳۹۷

نظرات