آیا اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹ همراه اول و ایرانسل صحت دارد؟

7

آیا اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹ همراه اول و ایرانسل و رایتل صحت دارد؟در ادامه جزئیات و صحت و سقم خبر “اختصاص اینرنت رایگان در شب یلدای کرونایی ۹۹  ” و کد فعالسازی و نحوه فعالسازی را در این بخش میخوانید

آیا اینترنت رایگان شب یلدا 99 همراه اول و ایرانسل صحت دارد؟ +کد فعالسازی

اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹

شایعاتی مبنی اختصاص اینترنت رایگان در شب یلدای کرونایی در برخی رسانه ها منتشر شده که گویا اپراتورها با وزارت ارتباطات در این موضوع موافقت نکرده اند.

گفتنی است بسته ای رایگان به صورت بسته های چند گیگ در مدت زمان محدود در ایام و مناسبت ها مانند اعیاد و ولادت ها ارایه می شد. اما فعلا برای یلدای ۹۹ به احتمال خیلی زیادی منتفی است.

با بسته رایگان شب یلدا ۹۹ موافقت نشد

وزیر ارتباطات گفت:

با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای پرداخت به اپراتورها به منظور رایگان کردن اینترنت در شب یلدا فراهم نشد، به این جمع بندی رسیدیم که بخش سرگرمی های تلویزیونی اینترنتی در این شب رایگان شود.

لازم به ذکر است تا این ساعت اعلام رسمی از هیچ کدام از اپراتورها مبنی بر نت رایگان و بسته های شب یلدایی رایگان اعلام نشده . اگر خبر جدیدی در این باره اعلام شد ما در این بخش با شما به اشتراک میگذاریم

پاسخ جهرمی وزیر ارتباطات

جهرمی درباره ارائه بسته های رایگان در شب یلدا، ادامه داد:

ما این مسئله را در کارگروه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد ملی کرونا مطرح شد و با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای پرداخت به اپراتور‌ها به منظور رایگان کردن نت در یلدایی فراهم نشد، به این جمع بندی رسیدیم که بخش خدمات سرگرمی تلویزیون‌های اینترنتی در این شب رایگان شود. البته در حال رایزنی و صحبت با اپراتور‌ها هستیم تا بتوانیم تمهیدات لازم برای ارائه بسته‌های ویژه اخذ شود.

پیش از این نیز رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تاکید بر اینکه دور هم نبودن افراد در شب یلدای امسال، نشان از محبت و دوست داشتن است، از دولت خواست تا برای برگزاری مراسم شب یلدا به صورت مجازی، برای چند ساعت بسته های رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

 

7 دیدگاه در “آیا اینترنت رایگان شب یلدا ۹۹ همراه اول و ایرانسل صحت دارد؟

  1. بی بی گفت:

    مسخرس هیچ خبری نیست بی چاره ها

  2. ایران گفت:

    ما را به خیر تو امید نیست-شر مرسان…

  3. محمد گفت:

    کد چیه

    1. ادمین گفت:

      فعلا تا این ساعت خبری از هیچکدوم از اپراتورها نیست
      اگر خبری جدید بود حتما بروز رسانی میشود و کد رو حتما در این بخش قرار میدیدم . موفق باشید

  4. Hemati گفت:

    اینا گداین نت نمیدن

  5. ممد گفت:

    کادش چیه

  6. مهدی گفت:

    هدیه اینترنت رایگان شب یلدا

نظرات