ساعت دقیق منع تردد شب یلدا یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹

0

ساعت دقیق منع تردد شب یلدا یکشنبه ۳۰ آذر ۹۹ به خاطر محدویت تردد کرونا از ساعت ۱۸ است که جزئیات کامل و شرایط تردد در مواقع ضروری و خاص را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ساعت دقیق منع تردد شب یلدا یکشنبه 30 آذر 99

زمان و ساعت منع تردد شب یلدا

محدویت تردد شبانه از آذر ماه ۹۹ اجرایی شده و حالا با نزدیک شدن به شب یلدا و مراسم و آداب خاص دید و بازدید و مهمانی ها و دورهمی ها احتمال منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب به ۱۸ تغییر کند

در همین خصوص رعلیرضا رئیسی، گفت: پیشنهاد دادیم در شب یلدا منع تردد از ساعت ۱۸ آغاز شود و همه کسب و کارها در آن روز تعطیل باشند.

وی ادامه داد: احتمال تعطیلی یک روزه اصناف و اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۸ در شب یلدا وجود دارد.

رئیسی افزود: همچنین پیشنهاداتی هم برای وزارت ارتباطات مطرح است تا طرح‌هایی مانند اینترنت رایگان را در شب یلدا ارائه کنند.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، این موارد در حد پیشنهاد است و باید به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا برسد.

ساعت منع تردد شبانه در ۳۰ آذر ۹۹

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای محدودیت های شب یلدا اظهار کرد: پیش‌تر در بررسی محدودیت‌ها اعلام کرده بودیم که ممنوعیت تردد از ۹ شب اعمال خواهد شد و در بررسی‌های جدید این قوانین کمی تغییر کرده است. محدودیت‌های تردد شب یلدا از ۶ بعد از ظهر اعمال خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه ممکن است اصناف نیز یک روز منتهی به شب یلدا به صورت سراسری تعطیل شوند، ادامه داد: البته این دو موضوع پیشنهاد است و توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ خواهد شد، همچنین برنامه‌های سرگرم کننده نیز برای این شب توسط صدا و سیما برای مردم در نظر گرفته خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: از ۱۶۰ شهری که وضعیت قرمز داشته اند کمتر از ۲۰ شهر همچنان وضعیت قرمز دارند و سایر شهر‌ها دارای وضعیت نارنجی یا زرد هستند. امیدواریم که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم به مرحله‌ای برسیم که شهر‌های باقی مانده نیز به وضعیت زرد تغییر رنگ بدهند.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه ویروس کرونا از بین ما غیب نشده است، تاکید کرد: ویروس کرونا هنوز در بین ما وجود دارد و کوچکترین غفلت می‌تواند مرگ و میر و ابتلا را خیلی بالا ببرد.

 

نظرات